Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Möglichkeiten der Organisation von Marketing an der Universität (CROSBI ID 487725)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Barković, Dražen ; Meler, Marcel ; Turkalj, Željko Möglichkeiten der Organisation von Marketing an der Universität // V. Gemeines Symposion "Universität und Universitätsreform" / Gottlieb, Gunther (ur.). Augsburg: Universitaet Augsburg und Universitaet Osijek, 1999. str. 96-125-x

Podaci o odgovornosti

Barković, Dražen ; Meler, Marcel ; Turkalj, Željko

njemački

Möglichkeiten der Organisation von Marketing an der Universität

Obrazovanje treba članove društva u optimalnoj mjeri osposobiti za društvene promjene koje su u tijeku ili koje se mogu očekivati. U tom pravcu obrazovanjem pojedinac stječe bitna saznanja o neminovnosti društvenih promjena, ali isto tako i saznanja koja mu mogu omogućiti da u društvenim promjenama i aktivno sudjeluje. Društveni marketing koji u realizaciji prethodno navedenog može pripomoći, moguće je definirati kao primjenu marketinga u procesu realizacije društvenih ciljeva koji kao temeljno ili pak izvedeno ishodište nemaju prvenstveno dobit, već zadovoljenje potreba koje imaju općedruštveni ili pak socijalni karakter. Upravo zbog toga, u svakom subjektu društvenog marketinga potrebno je identificirati ove razlike, te spoznati karakter marketing-programa konkretnog subjekta društvenog marketinga kako bi se on aktivnim pristupom nositeljima potreba, odnosno ciljnoj skupini, i prezentirao. Kakva je situacija s mogućom primjenom marketinga u obrazovanju, osobito na sveučilištu, pokušalo se odgovoriti u ovome radu. Na tragu tog cilja u radu su istaknute odgovarajuće posebnosti marketinga u obrazovanju, a osobito posebnosti marketinga prilikom njegove primjene na fakultetima, odnosno šire gledano na sveučilištu. U tom pravcu objašnjavaju se marketing-ciljevi fakulteta, te raščlanjuje marketing-mix fakulteta. Zasebno se značenje daje i strategijskom planiranju fakulteta i u tom cilju daje prikaz izvršene SWOT-analize na primjeru Ekonomskog fakulteta u Osijeku. Naposljetku, iznose se i mogući oblici marketing-organizacije na sveučilištu.

nije evidentirano

nije evidentirano

engleski

Marketing Organization Possibilites on University

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

96-125-x.

1999.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

V. Gemeines Symposion "Universität und Universitätsreform"

Gottlieb, Gunther

Augsburg: Universitaet Augsburg und Universitaet Osijek

Podaci o skupu

V. Gemeines Sympision "Universität und Universitätsreform"

predavanje

08.11.1999-11.11.1999

Augsburg, Njemačka

Povezanost rada

Ekonomija