TIMSKI RAD I PROJEKTNO UPRAVLJANJE TIMOVIMA (CROSBI ID 431616)

Škaro, Marija TIMSKI RAD I PROJEKTNO UPRAVLJANJE TIMOVIMA / Brajša-Žganec, Andreja (mentor); Zagreb, Hrvatska, Zagrebačka škola ekonomije i managementa, . 2019

Škaro, Marija

Brajša-Žganec, Andreja

TIMSKI RAD I PROJEKTNO UPRAVLJANJE TIMOVIMA

Timski rad i projektno upravljanje timovima sve više postaje standard poslovanja u ovom modernom i brzom vremenu punom naglih promjena i prilagodbi. Autorica u ovom radu analiza određene aspekte vezane za timski rad te za njihovo upravljanje. U ovom radu, teoretski je objašnjen pojam projekta, sudionici projekta, projektna kultura i životni ciklus projekta. Nakon toga su objašnjene procesne grupe upravljanja projektima ; pokretanje, planiranje, izvršavanje, nadzor i zatvaranje projekta. Zatim su opisani projektni timovi, u sklopu kojih su detaljnije opisani tipovi projektnih timova, karakteristike i uloge timova, formiranje, razvoj i tehnike upravljanja istima. Nakon toga, autorica prelazi na samo upravljanje projektima, poglavlje u kojem su objašnjeni pojmovi poput voditelja projekta, njegova uloga i karakteristike uspješnog voditelja, odgovornosti i delegiranje te motivacija zaposlenika. U konačnici ovog poglavlja, objašnjeno je nagrađivanje u timu. Zadnje, ali ne i najmanje bitno, objašnjena je važnost komunikacije u timu ; planiranje, kanali komunikacije i izvješća o učinkovitosti. U sklopu istraživačkog dijela, zaposlenicima jedne informatičke kompanije, poslan je upitnik sa nekoliko pitanja koja su potkrijepila postavljene hipoteze. Svi ispitanici se na dnevnoj bazi susreću sa svim spomenutim pojmovima u ovom radu te su kao takvi apsolutno relevantni za davanje odgovora na pitanja iz upitnika.

Projekt, upravljanje projektima, projektni timovi, voditelj projekta, motivacija, komunikacija

TEAM WORK AND PROJECT MANAGEMENT

Project, project management, project teams, project manager, motivation, communication