Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda (CROSBI ID 432567)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Hohnjec, Marijana
First Komen, Ivana
Grgurić Čop, Nina
hrvatski
Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda
Predmet istraživanja završnog rada je ponašanje potrošača kod kupnje tradicionalnih prirodnih proizvoda. Potrošači pomno biraju proizvode koje će kupovati i koristiti u svojoj prehrani. Okreću se tradiciji i zdravijem načinu prehrane. Zbog toga do izražaja dolaze tradicionalni prirodni proizvodi. Kod kupnje ovakvih proizvoda na odluke potrošača utječu određeni čimbenici koji više ili manje utječu na kupovinu. Od mogućih čimbenika, koji utječu na kupovinu tradicionalnih prirodnih proizvoda, promatra se visina dohotka, ambalaža i dostupnost. Potrošači većeg dohotka kupuju više i izdvajaju više novaca za tradicionalne prirodne proizvode nego potrošači nižeg dohotka. Ambalaža je pokazala bitnim čimbenikom kod kupnje tradicionalnih prirodnih proizvoda kod potrošača. Također, slaba dostupnost tradicionalnih prirodnih proizvoda jedan je od ograničavajućih čimbenika kod kupnje tradicionalnih prirodnih proizvoda. Zaključuje se kako bi proizvođači tradicionalnih prirodnih proizvoda više trebali ulagati u ambalažu ovih proizvoda, kao i povećanje razine njihove dostupnosti kupcima.
tradicija ; tradicionalni prehrambeni proizvodi ; potrošač
nije evidentirano
engleski
The impact of packaging, income and availability on the purchase of traditional natural products
nije evidentirano
tradition ; traditional food product ; consumer
nije evidentirano
Podaci o izdanju
21
11.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka