Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda (CROSBI ID 432567)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Hohnjec, Marijana Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda / First Komen, Ivana (mentor); Grgurić Čop, Nina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2019

Podaci o odgovornosti

Hohnjec, Marijana

First Komen, Ivana

Grgurić Čop, Nina

hrvatski

Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda

Predmet istraživanja završnog rada je ponašanje potrošača kod kupnje tradicionalnih prirodnih proizvoda. Potrošači pomno biraju proizvode koje će kupovati i koristiti u svojoj prehrani. Okreću se tradiciji i zdravijem načinu prehrane. Zbog toga do izražaja dolaze tradicionalni prirodni proizvodi. Kod kupnje ovakvih proizvoda na odluke potrošača utječu određeni čimbenici koji više ili manje utječu na kupovinu. Od mogućih čimbenika, koji utječu na kupovinu tradicionalnih prirodnih proizvoda, promatra se visina dohotka, ambalaža i dostupnost. Potrošači većeg dohotka kupuju više i izdvajaju više novaca za tradicionalne prirodne proizvode nego potrošači nižeg dohotka. Ambalaža je pokazala bitnim čimbenikom kod kupnje tradicionalnih prirodnih proizvoda kod potrošača. Također, slaba dostupnost tradicionalnih prirodnih proizvoda jedan je od ograničavajućih čimbenika kod kupnje tradicionalnih prirodnih proizvoda. Zaključuje se kako bi proizvođači tradicionalnih prirodnih proizvoda više trebali ulagati u ambalažu ovih proizvoda, kao i povećanje razine njihove dostupnosti kupcima.

tradicija ; tradicionalni prehrambeni proizvodi ; potrošač

nije evidentirano

engleski

The impact of packaging, income and availability on the purchase of traditional natural products

nije evidentirano

tradition ; traditional food product ; consumer

nije evidentirano

Podaci o izdanju

21

11.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija