Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketing grada kao turističke destinacije (CROSBI ID 488265)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Meler, Marcel Marketing grada kao turističke destinacije // Izbor tekstova V. znanstvenog i stručnog skupa s međunarodnim sudjelovanjem "Novi turizam u Hrvatskoj" / Bošković, Desimir ; Pančić Kombol, Tonka (ur.). Rijeka, 2001. str. 238-248-x

Podaci o odgovornosti

Meler, Marcel

hrvatski

Marketing grada kao turističke destinacije

Parcijalni turistički kvazi-proizvod (osobito prirodne i društvene atraktivnosti) kao svojevrstan proizvod datosti određenog okruženja pa time i grada, predstavlja istodobno odlučujući motivirajući čimbenik privremene promjene okruženja za potrošače turističkih proizvoda, odnosno pojedine njihove segmente, koji zajedno s ostalim parcijalnim turističkim proizvodima materijalnog i imaterijalnog oblika čini integralni turistički proizvod. Turistički kvazi-proizvod je pritom njegova bitna sastavnica koja, u pravilu, daje inerciju centripetalnosti turističkog proizvoda u cjelini. Kvazi-proizvodi grada kao turističke destinacije pritom mogu biti materijalni (npr. građevine, kulturno-povijesni spomenici, prirodne ljepote itd.) i imaterijalni (npr. gostoljubivost, jedinstvenost, posebnost, poznatost, image kvazi-proizvoda itd.). Međutim, ukoliko grad kao svoju sastavnicu turističkog proizvoda nema kvazi-proizvod ili je on slabe kvalitete ostaje upitno može li on biti turistička destinacija. Tragom prethodnoga potrebno je identificirati "matični" parcijalni turistički kvazi-proizvod koji ima najveću "specifičnu težinu", odnosno koji daje najveći ponder stvaranju identiteta grada kao turističke destinacije i induciranju njegove centripetalne moći. Prema tome, za svaki grad kao turističku destinaciju atribucija njegovog turističkog kvazi-proizvoda (dakle, zdravstvena, kulturno-povijesna, zabavna, sportska, vjerska ili sl.) bit će derivirana iz prevladavajućeg turističkog kvazi-proizvoda na razini grada kao prostornog obuhvata. Naravno, grad operacionalizacijom marketing-procesa treba oblikovati i odgovarajuću marketing-strategiju i marketing-program namijenjen unapređivanju njegovog identiteta kao turističke destinacije, a koji će ujedno biti i u funkciji postavljenih marketing-ciljeva.

marketing; neprofitni marketing; turistička destinacija; turistički

nije evidentirano

engleski

Municipal Marketing in the City's Capacity as a Tourist Destination

nije evidentirano

marketing; non-profit marketing; tourist destination; touristic product;

nije evidentirano

Podaci o prilogu

238-248-x.

2001.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Izbor tekstova V. znanstvenog i stručnog skupa s međunarodnim sudjelovanjem "Novi turizam u Hrvatskoj"

Bošković, Desimir ; Pančić Kombol, Tonka

Rijeka:

Podaci o skupu

V. znanstveni i stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem "Novi turizam u Hrvatskoj"

predavanje

25.10.2001-26.10.2001

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija