Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vođenje u školi - između poželjnog i stvarnog (CROSBI ID 488327)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Staničić, Stjepan Leadership in school betwen the desirabile and the real / Vođenje u školi - između poželjnog i stvarnog // Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse / Rosić, Vladimir (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 249-257-x

Podaci o odgovornosti

Staničić, Stjepan

hrvatski

Vođenje u školi - između poželjnog i stvarnog

Pod "kompetencijskim profilom ravnatelja" u ovom se prilogu misli na karakteristike i znanja što ih ravnatelj obrazovne ustanove treba imati da bi optimalno ostvario svoju rukovodnu funkciju. Izloženi su noviji teorijski pogledi na taj fenomen te konstituiran hipotetički model kompetencijskog profila "idealnog" ravnatelja što ga čine: osobna, strukovna, razvojna, socijalna i akcijska kompetencija. Svaku od tih pet kompetencija determinira po pet odrednica. Hipotetički model verificiran je empirijskim istraživanjem i utvrđene su važnosti pojedinih kompetencija i njihovih odrednica u kompetencijskom profilu ravnatelja. "Portretiran" je idealni ravnatelj odgojno-obrazovne ustanove, čiji je kompetencijski profil, sudeći po rezultatima istraživanja, znatno razlikuje od kompetencijskog profila stvarnih ravnatelja. Utvrđeno je nekoliko kritičnih točaka u odlikama i znanju jednog dijela ravnatelja, koje je potrebno kompenzirati intenzivnim stručnim usavršavanjem.

vođenje u školi; školski menadžment; školska administracija; školski ravnatelj; kompetencijski profil; model vođenja; model kompetencija ravnatelja.

nije evidentirano

engleski

Leadership in school betwen the desirabile and the real

Pod "kompetencijskim profilom ravnatelja" u ovom se prilogu misli na karakteristike i znanja što ih ravnatelj obrazovne ustanove treba imati da bi optimalno ostvario svoju rukovodnu funkciju. Izloženi su noviji teorijski pogledi na taj fenomen te konstituiran hipotetički model kompetencijskog profila "idealnog" ravnatelja što ga čine: osobna, strukovna, razvojna, socijalna i akcijska kompetencija. Svaku od tih pet kompetencija determinira po pet odrednica. Hipotetički model verificiran je empirijskim istraživanjem i utvrđene su važnosti pojedinih kompetencija i njihovih odrednica u kompetencijskom profilu ravnatelja. "Portretiran" je idealni ravnatelj odgojno-obrazovne ustanove, čiji je kompetencijski profil, sudeći po rezultatima istraživanja, znatno razlikuje od kompetencijskog profila stvarnih ravnatelja. Utvrđeno je nekoliko kritičnih točaka u odlikama i znanju jednog dijela ravnatelja, koje je potrebno kompenzirati intenzivnim stručnim usavršavanjem.

leadership in schools; school management; school administration; principal's competence profile; principal;

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

249-257-x.

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse

Rosić, Vladimir

Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveni kolokvij

ostalo

18.04.2002-19.04.2002

Crikvenica, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija