Neodrživost tradicionalnog obrazovanja u suzbijanju marginalizacije (CROSBI ID 279219)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Vrcelj, Sofija ; Kušić, Siniša ; Zovko, Anita
hrvatski
Neodrživost tradicionalnog obrazovanja u suzbijanju marginalizacije
U radu se analizira marginalizacija sa posebnim osvrtom na marginalizaciju u obrazovanju.Iako j (obrazovna) marginalizacija sklizak konstrukt, ona postoji u svim društvima i zahvaća različite skupine ljudi. Tradicionalni pristup obrazovanju, koji generiraju marginalizaciju, i pored određenih pokušaja pokazali su svu nemoć u njezinom suzbijanju u obrazovanju čime se nameće potreba kreiranja drugačijeg obrazovanja koje će omogućiti osnaživanje marginaliziranih. Na razini škola osnaživanje je proces u kojem sudionici razvijaju kompetencije potrebne za preuzimanje odgovornosti za vlastiti rast i rješavanje vlastitih problema dok je na međunarodnoj i nacionalnoj razini proces i akcije koje daju dopuštenje nastavnicima da prilagode kurikulume i pedagogiju kako bi se zadovoljile potrebe učenika.
obrazovanje ; marginalizacija ; odrasli ; kurikulum
nije evidentirano
engleski
The Unsestainability of the Tradicional education in combating in Marginalization
nije evidentirano
education ; marginalization ; adult ; curriculum
nije evidentirano