Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Neodrživost tradicionalnog obrazovanja u suzbijanju marginalizacije (CROSBI ID 279219)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Vrcelj, Sofija ; Kušić, Siniša ; Zovko, Anita Neodrživost tradicionalnog obrazovanja u suzbijanju marginalizacije // Život i škola = Life and school, LXV (2019), 189-199

Podaci o odgovornosti

Vrcelj, Sofija ; Kušić, Siniša ; Zovko, Anita

hrvatski

Neodrživost tradicionalnog obrazovanja u suzbijanju marginalizacije

U radu se analizira marginalizacija sa posebnim osvrtom na marginalizaciju u obrazovanju.Iako j (obrazovna) marginalizacija sklizak konstrukt, ona postoji u svim društvima i zahvaća različite skupine ljudi. Tradicionalni pristup obrazovanju, koji generiraju marginalizaciju, i pored određenih pokušaja pokazali su svu nemoć u njezinom suzbijanju u obrazovanju čime se nameće potreba kreiranja drugačijeg obrazovanja koje će omogućiti osnaživanje marginaliziranih. Na razini škola osnaživanje je proces u kojem sudionici razvijaju kompetencije potrebne za preuzimanje odgovornosti za vlastiti rast i rješavanje vlastitih problema dok je na međunarodnoj i nacionalnoj razini proces i akcije koje daju dopuštenje nastavnicima da prilagode kurikulume i pedagogiju kako bi se zadovoljile potrebe učenika.

obrazovanje ; marginalizacija ; odrasli ; kurikulum

nije evidentirano

engleski

The Unsestainability of the Tradicional education in combating in Marginalization

nije evidentirano

education ; marginalization ; adult ; curriculum

nije evidentirano

Podaci o izdanju

LXV

2019.

189-199

objavljeno

0044-4855

1849-0972

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija