Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Iskustvo zanesenosti kod likovno darovitih osnovnoškolaca u programu LIADO (CROSBI ID 280491)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Rončević Zubković, Barbara ; Ožbolt, Dino Iskustvo zanesenosti kod likovno darovitih osnovnoškolaca u programu LIADO // Napredak (Zagreb), 161 (2020), 1-2; 63-91

Podaci o odgovornosti

Rončević Zubković, Barbara ; Ožbolt, Dino

hrvatski

Iskustvo zanesenosti kod likovno darovitih osnovnoškolaca u programu LIADO

Cilj je ovog rada ispitati doživljavaju li likovno daroviti učenici viših razreda osnovne škole iskustvo zanesenosti prilikom uključivanja u aktivnosti koje se odvijaju u sklopu programa LIADO (Likovno-istraživački atelijer darovitih osnovnoškolaca) te prepoznaju li nastavnice- mentorice stanje zanesenosti kod učenika i stvaraju li okruženje učenja koje pridonosi njegovom doživljavanju. Također, ispitano je jesu li učenici zadovoljni programom te postoji li povezanost između iskustva zanesenosti i zadovoljstva učenika programom. Doživljaj zanesenosti kod učenika i njihovo zadovoljstvo ispitano je upitnikom, dok su s tri nastavnice- mentorice provedeni polustrukturirani intervjui. Rezultati su pokazali da je većina učenika doživjela iskustvo zanesenosti tijekom aktivnosti u programu, a i mentorice su prepoznale takvo stanje kod učenika. Mentorice su u poučavanje integrirale elemente nužne za nastanak iskustva zanesenosti kod učenika. Učenici su bili generalno zadovoljni programom, a viša percepcija značajki zanesenosti bila je povezana s većim zadovoljstvom učenika.

likovna darovitost ; okruženje za učenje ; talent ; zadovoljstvo ; zanesenost

nije evidentirano

engleski

Flow experience in elementary school students gifted in visual arts within LIADO program

nije evidentirano

gifted ; visual arts ; learning environment ; talent ; satisfaction ; flown

nije evidentirano

Podaci o izdanju

161 (1-2)

2020.

63-91

objavljeno

1330-0059

1848-8641

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija, Psihologija

Poveznice