Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Teorijski i praktički aspekti marketinga (I) (CROSBI ID 99538)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Segetlija, Zdenko Teorijski i praktički aspekti marketinga (I) // Suvremena trgovina (Zagreb), 28 (2003), 2; 49-53

Podaci o odgovornosti

Segetlija, Zdenko

hrvatski

Teorijski i praktički aspekti marketinga (I)

U radu se analizira pojava i razvoj marketinga i znanosti o marketingu, a potom i pojava i razvoj trgovinskoga marketinga i marketinga u trgovini (posebno u maloprodaji) i znanosti o njemu. Analiza se odnosi na uvjete razvijenoga tržišnog gospodarstva u kojima se i pojavio marketing. Na temelju dobivenih spoznaja mogla bi se izvesti prosudba o postojanju marketinga u hrvatskom gospodarstvu i u hrvatskoj maloprodaji, odnosno o mogućnostima i potrebama primjene marketinga u hrvatskoj maloprodaji.

marketing; znanost o marketingu; trgovinski marketing

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

28 (2)

2003.

49-53

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija