Preferencije talijanskih, njemačkih, austrijskih i švicarskih potrošača prema slavonskom kulenu - test proizvoda (CROSBI ID 489285)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kovačić, Damir ; Radman, Marija
hrvatski
Preferencije talijanskih, njemačkih, austrijskih i švicarskih potrošača prema slavonskom kulenu - test proizvoda
Nakon liberalizacije domaćeg tržišta hrane povećanje konkurentnosti nameće se kao najvažnija zadaća hrvatske poljoprivrede. Troškovna odnosno cjenovna konkurentnost, uz postojeću agrarnu strukturu, posebice za najveći dio malih seljačkih gospodarstava, teško je dostižna. Povećanje konkurentnosti moguće je ponajprije stvaranjem proizvoda veće vrijednosti koji će u potpunosti odgovarati zahtjevima domaćih i stranih potrošača. Cilj ovog istraživanja bio je ustvrditi preferencije talijanskih, njemačkih, austrijskih i švicarskih potrošača prema Slavonskom kulenu, njihovu spremnost na kupnju kulena, cjenovnu pripravnost kao i moguće prigode konzumacije kulena.
kulen; potrošačke preferencije; strana tržišta
nije evidentirano
engleski
Preferences of Italian, German, Austrian and Swiss consumers towards Slavonian kulen&#8211 ; ; ; a product test
nije evidentirano
kulen; consumer preferences; foreign markets
nije evidentirano
Podaci o prilogu
35-38-x.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
XXXVIII. Znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem
Žimbrek, Tito
Zagreb: Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Podaci o skupu
XXXVIII znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem
predavanje
19.02.2003-21.02.2003
Opatija, Hrvatska