Metodika vjeronaučne nastave: teorijske osnove i praktični modeli (CROSBI ID 1530)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Pranjić, Marko
hrvatski
Metodika vjeronaučne nastave: teorijske osnove i praktični modeli
Uvođenje vjeronauka u hrvatski školski odgojno-obrazovni sustav nužno je povuklo za sobom i sustavno razmišljanje o metodici vjeronaučne nastave kako vjeronauk ne bi bio strano tijelo u krugu drugih školskih predmeta, odnosno prilika za "misionarenje" bilo koje vjerske zajednice. Trebalo je, naime, ukazati na teorijsku utemeljenost vjeronaučne metodike, a potom i na svu onu metodičku šarolikost što ju nudi nastava školskog vjeronauka kako bi se maksimalno respektiralo vjeroučenika, njegovu situaciju, i njegov integralni rast, a ostavilo minimalno prostora za bilo kakve pretenzije koje su tuđe školi kao odgojnoj ustanovi.
Metodika; nastava; nastavne metode; stvaralaštvo; glazba; igra; meditacija
nije evidentirano
engleski
Methodics of school-religion: theoretic foundation and practical models
nije evidentirano
Methodics; teaching; teaching methods; creativity; music; play; meditation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Katehetski salezijanski centar
1997.
953-6055-25-2
450
objavljeno