Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prijelaz iz vrtića u školu u Republici Hrvatskoj na primjerima iz materiskog jezika. (CROSBI ID 703870)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Velički, Vladimira ; Velički, Damir Prijelaz iz vrtića u školu u Republici Hrvatskoj na primjerima iz materiskog jezika. // EduVision 2013. Modern Approaches to Teaching Coming Generation / Orel, Mojca (ur.). Ljubljana: EDUvision, 2013. str. 232-249

Podaci o odgovornosti

Velički, Vladimira ; Velički, Damir

hrvatski

Prijelaz iz vrtića u školu u Republici Hrvatskoj na primjerima iz materiskog jezika.

Istraživanje na temu prijelaza iz vrtića u školu na primjerima iz materinskog jezika u Republici Hrvatskoj provedeno je među odgojiteljima u predškolskim grupama i učiteljima prvih razreda osnovne škole. Istraživanje se temelji na ispitivanju učestalosti primjene pojedinih aktivnosti u predmetnim područjima hrvatskoga jezika. U predmetnom području početnog pisanja i čitanja ispitana je učestalost upotrebe predvježbi za pisanje slova i aktivnosti za razvijanje predčitačkih vještina. U predmetnom području gramatike i pravopisa te jezičnog izražavanja ispitana je učestalost korištenja aktivnosti za poticanje razvoja govora i rječnika te gramatičkog izražavanja. Na području književnosti istraženo je koje su književne vrste najčešće u radu odgojitelja i učitelja. Također je ispitano zadovoljstvo ispitanika suradnjom između institucija vrtića i škole. Dobiveni rezultati su pokazali da odgojitelji i učitelji koriste iste aktivnosti i metode u odgojno-obrazovnom procesu, ali ne i u istoj mjeri. Ispitani odgojitelji i učitelji smatraju da postojeću suradnju između vrtića i škole treba dodatno razvijati i poboljšavati, te da prvenstveno treba poraditi na komunikaciji između dviju institucija.

prijelaz, vrtić, škola, hrvatski jezik, dijete

nije evidentirano

engleski

Transition from Kindergarten to School in the Republic of Croatia using Examples Concerning the First Language

nije evidentirano

transition , kindergarten, school , Croatian, child

nije evidentirano

Podaci o prilogu

232-249.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

EduVision 2013. Modern Approaches to Teaching Coming Generation

Orel, Mojca

Ljubljana: EDUvision

978-961-93189-8-0

Podaci o skupu

Mednarodna konferenca EDUvision 2013 »Modern Approaches to Teaching Coming Generation«

predavanje

28.11.2013-29.11.2013

Ljubljana, Slovenija

Povezanost rada

Filologija