Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Skala atribucijskog stila za djecu - CASQ (CROSBI ID 27963)

Prilog u knjizi | stručni rad

Vulić-Prtorić, Anita ; Sorić, Izabela Skala atribucijskog stila za djecu - CASQ // Zbirka psihologijskih skala i upitnika / Lacković-Grgin, Katica ; Proroković, Ana ; Ćubela, Vera et al. (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2002. str. 137-146-x

Podaci o odgovornosti

Vulić-Prtorić, Anita ; Sorić, Izabela

hrvatski

Skala atribucijskog stila za djecu - CASQ

U ispitivanju i provjeri konstrukta bespomoćnosti u tumačenju depresivnosti kod djece danas se uglavnom koriste skale kojima se ispituje specifični, depresivni atribucijski stil (prema Joiner & Wagner, 1995). Pri tome se najčešće primjenjuje Skala atribucijskog stila za djecu - CASQ (Children's Attributional Style Questionnaire) autora Kaslow, Tannenbaum i Seligman (1978, prema Gladstone i Kaslow, 1995 ; Seligman i sur. 1984 ; Thompson i sur., 1998) koja ispituje tendenciju ispitanika da u tumačenju uzroka nekog događaja izabiru internalne, stabilne i globalne, nasuprot eksternalnim, nestabilnim i specifičnim uzrocima. Svaki od 3 atribucijska stila (internalnost-eksternalnost, stabilnost-nestabilnost i globalnost-specifičnost) obuhvaća 16 događaja (8 pozitivnih i 8 negativnih). To znači da se skala CASQ sastoji od 6 subskala: internalnosti, stabilnosti i globalnosti za pozitivne događaje i internalnosti stabilnosti i globalnosti za negativne događaje.

atribucijski stil, djeca

nije evidentirano

engleski

Children's Attributional Style Questionnaire

nije evidentirano

attributional style, children

nije evidentirano

Podaci o prilogu

137-146-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Zbirka psihologijskih skala i upitnika

Lacković-Grgin, Katica ; Proroković, Ana ; Ćubela, Vera ; Penezić, Zvjezdan

Zadar: Sveučilište u Zadru

2002.

953-6721-05-8

Povezanost rada

Psihologija