Skala atribucijskog stila za djecu - CASQ (CROSBI ID 27963)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Vulić-Prtorić, Anita ; Sorić, Izabela
hrvatski
Skala atribucijskog stila za djecu - CASQ
U ispitivanju i provjeri konstrukta bespomoćnosti u tumačenju depresivnosti kod djece danas se uglavnom koriste skale kojima se ispituje specifični, depresivni atribucijski stil (prema Joiner & Wagner, 1995). Pri tome se najčešće primjenjuje Skala atribucijskog stila za djecu - CASQ (Children's Attributional Style Questionnaire) autora Kaslow, Tannenbaum i Seligman (1978, prema Gladstone i Kaslow, 1995 ; Seligman i sur. 1984 ; Thompson i sur., 1998) koja ispituje tendenciju ispitanika da u tumačenju uzroka nekog događaja izabiru internalne, stabilne i globalne, nasuprot eksternalnim, nestabilnim i specifičnim uzrocima. Svaki od 3 atribucijska stila (internalnost-eksternalnost, stabilnost-nestabilnost i globalnost-specifičnost) obuhvaća 16 događaja (8 pozitivnih i 8 negativnih). To znači da se skala CASQ sastoji od 6 subskala: internalnosti, stabilnosti i globalnosti za pozitivne događaje i internalnosti stabilnosti i globalnosti za negativne događaje.
atribucijski stil, djeca
nije evidentirano
engleski
Children's Attributional Style Questionnaire
nije evidentirano
attributional style, children
nije evidentirano
Podaci o prilogu
137-146-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Zbirka psihologijskih skala i upitnika
Lacković-Grgin, Katica ; Proroković, Ana ; Ćubela, Vera ; Penezić, Zvjezdan
Zadar: Sveučilište u Zadru
2002.
953-6721-05-8