Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

OD TRADICIONALNOG PREMA SUVREMENOM KONCEPTU IZOBRAZBE PREDMETNIH UČITELJA (CROSBI ID 465878)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bašić, Slavica OD TRADICIONALNOG PREMA SUVREMENOM KONCEPTU IZOBRAZBE PREDMETNIH UČITELJA // KVALITETA U ODGOJU I OBRAZOVANJU / Rosic, Vladimir (ur.). Rijeka: Odsjek za pedagogiju Pedagoškog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 103-111-x

Podaci o odgovornosti

Bašić, Slavica

hrvatski

OD TRADICIONALNOG PREMA SUVREMENOM KONCEPTU IZOBRAZBE PREDMETNIH UČITELJA

U ovom se radu opisuje koncept pedagoške kompetencije na kojem se utemeljuje tradicionalni koncept izobrazbe učitelja (u Hrvatskoj) i neki suvremeni koncepti, koji su nastali kao odgovor na zahtjev za profesionaliziranjem nastavne djelatnosti. Razmatranje se oslanja na rekonstrukciju koncepata pedagoške kompetencije koji stoje u osnovi različitih modela. Pod pojmom "pedagoška kometencija" se podrazumijeva: 1) kognitivni konstrukt, 2) iz njega izvedene sposobnosti i 3) nadležnost da se odgovarajuće djelatnosti i odluke izvršavaju u praksi. S obzirom na vrlo oskudne empirijske nalaze o izobrazbi učitelja u Hrvatskoj, kako glede sadržaja i metoda izobrazbe, tako i glede njegove praktične relevntnosti, u radu su naznačena samo ključna obilježja i manjkavosti tradicionalnog modela i mogući (u svijetu već prakticirani i vrednovani) putevi njihova prevladavanja. Na temelju analize brojnih modela, poglavito iz SAD i Njemačke, identificirana su u kratko opisana četiri pristupa: pristup orijentiran na stjecanje temeljnih nastavnih umijeća, kognitivni pristup, pristup orijentiran na istraživanje nastavne prakse i pristup orijentiran na razvoj ličnosti.

koncept pedagoške kompetencije; tradicionalni koncept pedagoške kompetencije; koncept temeljnih nastavnih umijeća

nije evidentirano

engleski

FROM THE TRADICIONAL TOWARDS CONTEMPORARY CONCEPT OF TEACHER TRAINING

nije evidentirano

concept of pedagogical competence; tradicional concept of pedagogical competence; concept basis educational skills;

nije evidentirano

Podaci o prilogu

103-111-x.

1998.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

KVALITETA U ODGOJU I OBRAZOVANJU

Rosic, Vladimir

Rijeka: Odsjek za pedagogiju Pedagoškog fakulteta Sveučilišta u Rijeci

Podaci o skupu

Kvaliteta u odgoju i obrazovanju

predavanje

19.02.1998-20.02.1998

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija