Neka teorijsko-metodološka pitanja proučavanja obrazovanja odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja (CROSBI ID 490359)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Lavrnja, Ilija
hrvatski
Neka teorijsko-metodološka pitanja proučavanja obrazovanja odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja
U radu se problematiziraju tendencije razvoja obrazovanja odraslih kao vrlo značajne (ključne) karike u konceptu cjeloživotnog učenja.U analizi ovog segmenta obrazovanja izlažu se neke tendencije promjena koje pored ostalih dijelova sustava cjeloživotnog obrazovanja trebaju doživjeti korjenitu transformaciju. Te promjene očituju se u ciljevima i sadržajima, programskoj strukturi (strukturi kurikuluma), putevima stjecanja srednjeg obrazovanja i modalitetima izvedbe, inovacijskim zahvatima u metodama, oblicima i tehnologiji obrazovanja. Izlažu se i neka metodološka polazišta u proučavanju koncepta promjena obrazovanja odraslih.
obrazovanje odraslih; cjeloživotno učenje
nije evidentirano
engleski
Certain theoretically-methodological questions of adult education study in the context of lifelong learning
nije evidentirano
adult education; lifelong learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
237-245-x.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje Adult education and lifelong leerning
Matijević, Milan ; Klapan, Anita
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD)
Podaci o skupu
Adult education in the Republic of Croatia in the context of lifelong learning ;
pozvano predavanje
14.02.2002-16.02.2002
Lovran, Hrvatska