Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Andragogija između teorije i prakse (CROSBI ID 490362)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Klapan, Anita Andragogija između teorije i prakse / Andragogy between theory and practice // Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse ; Relationship of pedagogical theory and pedagogic practice / Rosić, Vladimir (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 166-177-x

Podaci o odgovornosti

Klapan, Anita

hrvatski

Andragogija između teorije i prakse

Andragogija je prilično mlada znanost. Iako ima vrlo dugu i bogatu andragošku praksu kao teorija sustavno se počela razvijati tek u 19.st. Druga polovina 20. st. smatra se periodom njenog najplodnijeg i najintezivnijeg razvitka u kojem andragogija postaje relativno samostalna znanstvena disciplina. Povijesno gledajući, razvoj andragoške teorije i prakse tekao je različito i uvijek je bio u uskoj vezi sa društvenim, socijalnim, ekonomskim, političkim, i kulturnim uvjetima pojedinih zemalja.Upravo zbog toga javljaju se različite teorijske koncepcije andragogije, kako one tradicionalne, nastale u predindustrijskom razdoblju, tako i one, nastale razvojem industrije i kapitalizmom, te suvremene andragoške koncepcije nastale nakon II. svjetskog rata, a čije različite puteve možemo pratiti sve do danas. U razvijanju tih koncepcija andragogija se nužno mora povezati sa drugim znanostima kako bi ubrzala svoj razvoj i time osvijetlila puteve stjecanja svog identiteta i unutarnje koherentnosti kao znanost budućnosti i kao znanost za budućnost.

andragogija; andragoška teorija i praksa;

nije evidentirano

engleski

Andragogy between theory and practice

Andragogija je prilično mlada znanost. Iako ima vrlo dugu i bogatu andragošku praksu kao teorija sustavno se počela razvijati tek u 19.st. Druga polovina 20. st. smatra se periodom njenog najplodnijeg i najintezivnijeg razvitka u kojem andragogija postaje relativno samostalna znanstvena disciplina. Povijesno gledajući, razvoj andragoške teorije i prakse tekao je različito i uvijek je bio u uskoj vezi sa društvenim, socijalnim, ekonomskim, političkim, i kulturnim uvjetima pojedinih zemalja.Upravo zbog toga javljaju se različite teorijske koncepcije andragogije, kako one tradicionalne, nastale u predindustrijskom razdoblju, tako i one, nastale razvojem industrije i kapitalizmom, te suvremene andragoške koncepcije nastale nakon II. svjetskog rata, a čije različite puteve možemo pratiti sve do danas. U razvijanju tih koncepcija andragogija se nužno mora povezati sa drugim znanostima kako bi ubrzala svoj razvoj i time osvijetlila puteve stjecanja svog identiteta i unutarnje koherentnosti kao znanost budućnosti i kao znanost za budućnost.

andragogy; andragogical theory and practice

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

166-177-x.

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse ; Relationship of pedagogical theory and pedagogic practice

Rosić, Vladimir

Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Podaci o skupu

Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse

pozvano predavanje

18.04.2002-19.04.2002

Crikvenica, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija