Andragogija između teorije i prakse (CROSBI ID 490362)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Klapan, Anita
hrvatski
Andragogija između teorije i prakse
Andragogija je prilično mlada znanost. Iako ima vrlo dugu i bogatu andragošku praksu kao teorija sustavno se počela razvijati tek u 19.st. Druga polovina 20. st. smatra se periodom njenog najplodnijeg i najintezivnijeg razvitka u kojem andragogija postaje relativno samostalna znanstvena disciplina. Povijesno gledajući, razvoj andragoške teorije i prakse tekao je različito i uvijek je bio u uskoj vezi sa društvenim, socijalnim, ekonomskim, političkim, i kulturnim uvjetima pojedinih zemalja.Upravo zbog toga javljaju se različite teorijske koncepcije andragogije, kako one tradicionalne, nastale u predindustrijskom razdoblju, tako i one, nastale razvojem industrije i kapitalizmom, te suvremene andragoške koncepcije nastale nakon II. svjetskog rata, a čije različite puteve možemo pratiti sve do danas. U razvijanju tih koncepcija andragogija se nužno mora povezati sa drugim znanostima kako bi ubrzala svoj razvoj i time osvijetlila puteve stjecanja svog identiteta i unutarnje koherentnosti kao znanost budućnosti i kao znanost za budućnost.
andragogija; andragoška teorija i praksa;
nije evidentirano
engleski
Andragogy between theory and practice
Andragogija je prilično mlada znanost. Iako ima vrlo dugu i bogatu andragošku praksu kao teorija sustavno se počela razvijati tek u 19.st. Druga polovina 20. st. smatra se periodom njenog najplodnijeg i najintezivnijeg razvitka u kojem andragogija postaje relativno samostalna znanstvena disciplina. Povijesno gledajući, razvoj andragoške teorije i prakse tekao je različito i uvijek je bio u uskoj vezi sa društvenim, socijalnim, ekonomskim, političkim, i kulturnim uvjetima pojedinih zemalja.Upravo zbog toga javljaju se različite teorijske koncepcije andragogije, kako one tradicionalne, nastale u predindustrijskom razdoblju, tako i one, nastale razvojem industrije i kapitalizmom, te suvremene andragoške koncepcije nastale nakon II. svjetskog rata, a čije različite puteve možemo pratiti sve do danas. U razvijanju tih koncepcija andragogija se nužno mora povezati sa drugim znanostima kako bi ubrzala svoj razvoj i time osvijetlila puteve stjecanja svog identiteta i unutarnje koherentnosti kao znanost budućnosti i kao znanost za budućnost.
andragogy; andragogical theory and practice
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
166-177-x.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse ; Relationship of pedagogical theory and pedagogic practice
Rosić, Vladimir
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Podaci o skupu
Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse
pozvano predavanje
18.04.2002-19.04.2002
Crikvenica, Hrvatska