Stanje i perspektive srednjoškolskog vjeronauka u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 100376)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Pranjić, Marko
hrvatski
Stanje i perspektive srednjoškolskog vjeronauka u Republici Hrvatskoj
Srednjoškolski vjeronauk u sklopu hrvatskoga odgojno-obrazovnog sustava, tj. ozbiljnije i sustavnije proučavanje elemenata-sastojnica tog novog školskog predmeta koje se u određenom povijesnom trenutku pokazuju relevantnima za dublje poznavanje i kvalitetnije promicanje novog školskog predmeta, utemeljeno na istraživanju što ga je autor proveo, glavna je autorova preokupacija u ovom znanstvenom istraživanju. Upitnik što ga je načinio istraživač sastoji se od trideset i jednog pitanja, o školi, vjeroučiteljima, vjeronauku kao predmetu, vjeroučenicima, pomagalima za izvođenje vjeronauka, oblicima rada, korištenju nastavnih metoda, predmetu vjeronaučnog ocjenjivanja, sudu o srednjoškolskim udžbenicima, odnosu roditelja prema vjeronauku, zaposlenosti učenika koji ne pohađaju vjeronauk, alternativi vjeronauku, razlozima zbog kojih se neki učenici nisu opredijelili za vjeronauk, te na koncu o drugim zapažanjima u svezi s vjeronaukom.
Srednjoškolski vjeronauk; Hrvatska; odgojni sustav; upitnik; vjeroučitelji; pomagala; nastavne metode; ocjenjivanje
nije evidentirano
engleski
The state and perspectivs of religious instruction in croats secondary schools
nije evidentirano
Religious instruction; secondary school; Croatia; system of education; religion teacher; questionary; means to help; methods of instruction; judgment
nije evidentirano
Podaci o izdanju
15 (3)
1993.
169-221-x
objavljeno
0351-9007