Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Problem ocjenjivanja u školskom vjeronauku (CROSBI ID 100378)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Pranjić, Marko Problem ocjenjivanja u školskom vjeronauku // Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih, 13 (1991), 3; 77-80-x

Podaci o odgovornosti

Pranjić, Marko

hrvatski

Problem ocjenjivanja u školskom vjeronauku

Uvođenje vjeronauka u hrvatski odgojno-obrazovni sustav donijelo je sa sobom i pitanje ocjenjivanja vjeronaučnih spoznaja i stavova. Ovdje se nudi Bloomova taksonomija primijenjena i na sâm vjeronauk, razlikujući tri vrste ciljeva vrednovanja: spoznajne, doživljajne i operativne. Svaka od tih razina ima i svoje stupnjeve. Spoznajna nudi šest različitih stupnjeva: poznavati, shvaćati, primijeniti, analizirati, sintetizirati i vrednovati ; doživljajna pet: prijemljivost, reagiranje, vrednovanje, organiziranje i karakterizacija ; a djelatna isto tako: nasljedovanje, primjena, preciziranje, koordinacija i usvajanje.Na koncu se donosi i tablicu prikupljenih podataka o pojedinom vjeroučeniku, odakle je očito da se vjeronaučno vrednovanje zasniva na velikom broju informacija sa sva tri spomenuta područja te da &#8220 ; ocjena&#8221 ; ne može biti pitanje ničijeg hira.

Vjeronauk; Hrvatska; vrednovanje; Bloomova taksonomija.

nije evidentirano

engleski

The problem of evaluation in religious instruction

nije evidentirano

Religious instruction; Croatia; evaluation; Bloom's taxonomy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

13 (3)

1991.

77-80-x

objavljeno

0351-9007

Povezanost rada

Povezane osobe



Pedagogija