Problem ocjenjivanja u školskom vjeronauku (CROSBI ID 100378)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Pranjić, Marko
hrvatski
Problem ocjenjivanja u školskom vjeronauku
Uvođenje vjeronauka u hrvatski odgojno-obrazovni sustav donijelo je sa sobom i pitanje ocjenjivanja vjeronaučnih spoznaja i stavova. Ovdje se nudi Bloomova taksonomija primijenjena i na sâm vjeronauk, razlikujući tri vrste ciljeva vrednovanja: spoznajne, doživljajne i operativne. Svaka od tih razina ima i svoje stupnjeve. Spoznajna nudi šest različitih stupnjeva: poznavati, shvaćati, primijeniti, analizirati, sintetizirati i vrednovati ; doživljajna pet: prijemljivost, reagiranje, vrednovanje, organiziranje i karakterizacija ; a djelatna isto tako: nasljedovanje, primjena, preciziranje, koordinacija i usvajanje.Na koncu se donosi i tablicu prikupljenih podataka o pojedinom vjeroučeniku, odakle je očito da se vjeronaučno vrednovanje zasniva na velikom broju informacija sa sva tri spomenuta područja te da &#8220 ; ocjena&#8221 ; ne može biti pitanje ničijeg hira.
Vjeronauk; Hrvatska; vrednovanje; Bloomova taksonomija.
nije evidentirano
engleski
The problem of evaluation in religious instruction
nije evidentirano
Religious instruction; Croatia; evaluation; Bloom's taxonomy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
13 (3)
1991.
77-80-x
objavljeno
0351-9007