Stavovi prema školovanju u Vukovaru (CROSBI ID 490411)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Čorkalo, Dinka ; Ajduković, Dean
hrvatski
Stavovi prema školovanju u Vukovaru
U izlaganju su iznijeti rezultati istraživanja provedenog tijekom listopada 2001 u Vukovaru, na reprezentativnom uzorku 718 učenika i učenica osnovnih i srednjih škola u Vukovaru, 953 njihova roditelja i 113 nastavnika koji predaju u nastavi u školama na hrvatskom i srpskom jeziku. Budući da su rezultati istraživanja pokazali da djeca u najvećoj mjeri zagovaraju odvojeno školovanje djece, razmotrene su implikacije ovako organiziranog školovanja za socijalnu rekonstrukciju etnički podijeljene zajednice u razdoblju poraća. Rezultati istraživanja pokazuju da sve ispitane grupe ispitanika pokazuju izrazito pozitivne stavove prema vrijednosti obrazovanja i prema poštivanju različitosti. Te su vrijednosti naglašene i razmotrena je njihova kontruktivna uloga u osmišljavanju načina organiziranja školovanja u Vukovaru, koje će omogućiti i pravo djece, pripadnika manjina na njegovanje kulture svojega porijekla, ali i njihovu uspješnu integraciju u širu zajednicu i zdrav osobni i socijalni razvoj.
obrazovanje; obrazovanje manjina; međunacionalni odnosi u školi; školovanje u Vukovaru; uloga škole u socijalnoj rekonstrukciji
nije evidentirano
engleski
Attitudes toward schooling in Vukovar
nije evidentirano
education; minority education; inter-ethnic relations in schools; schooling in Vukovar; the role of schools in social reconstruction
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Potrebe djece u Vukovaru: Jesu li asimilacija ili segregacija jedina rješenja
predavanje
29.05.2003-30.05.2003
Vukovar, Hrvatska