Oslovljavanje u digitalnim medijima (CROSBI ID 72120)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Grahovac-Pražić, Vesna
hrvatski
Oslovljavanje u digitalnim medijima
U radu se analizira početno oslovljavanje, odnosno početno obraćanje u obrascima digitalne komunikacije. Na odabranom uzorku digitalne komunikacije mlade generacije kao što su sms poruka, e-pošte, Vibera, WhatsAppa analiziraju se sociolingvistička obilježja formule obraćanja. Riječ je o obraćanju u malim uporabnim tekstovima koji su zamijenili klasične oblike pisane komunikacije kao što su razglednice, brzojav, telefon, pisma te će se uključiti dijakronijska usporedba. Početno obraćanje, pozdravljanje promatra se kao komunikacijska strategija, uključuje izvanjezična i jezična obilježja te situacijski kontekst privatnog i službenog interakcijskog odnosa primatelja i pošiljatelja. Ključne riječi: poruka, komunikacija, jezik, medij
poruka, komunikacija, jezik, medij
nije evidentirano
engleski
DIGITAL MEDIA ADDRESSING
nije evidentirano
message, communication, language, media
nije evidentirano
Podaci o prilogu
151-161.
objavljeno
Podaci o knjizi
Stolac, Diana ; Vlastelić, Anastazija
Zagreb : RIjeka: Hrvatska sveučilišna naklada ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
2021.
978-953-169-462-9