Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Didaktika: povijest, osnove, profiliranje, postupak (CROSBI ID 1613)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Pranjić, Marko Didaktika: povijest, osnove, profiliranje, postupak. Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga ; Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2004

Podaci o odgovornosti

Pranjić, Marko

Ranić, Ilija

hrvatski

Didaktika: povijest, osnove, profiliranje, postupak

Riječ je o najsuvremenijoj didaktici na hrvatskom govornom području a ugledat će svjetlo dana koncem 2004. godine. Knjiga ima četiri poglavlja: povijest nastanka didaktičke ideje, humanističko-društvene osnove tretiranja učenika, profiliranje didaktike kao znanosti te didaktički postupak u sklopu nastave. Četiri osnovna poglavlja se granaju dalje u 240 potpoglavlja. Tekst je popraćen sa 1.636 bilježaka unutar kojih se spominje oko 950 različitih autora. Kazalo pojmova se sastoji od oko 1100 odrednica. Sama bibliografija ima oko 1200 navedenih djela i to s germanskog, romanskog i anglo-saksonskog područja gdje se nastojalo ukazati na najreprezentativnije izvore te vrste. To je zacijelo najbogatiji popis suvremene didaktičke literature ikad objavljen u Hrvatskoj. Budući da je djelo uz literaturu opremljeno i s dva kazala, ono o autorima i ono o pojmovima, omogućava relativno brz uvid u vrlo kompleksnu problematiku. U djelu se nastojalo znanstveno i sustavno pristupiti složenoj problematici učenja i poučavanja.

Didaktika; povijest didaktike; humanističko-društvene osnove; didaktički postupak

nije evidentirano

engleski

Didactics: history, principles, profilation, procedure

nije evidentirano

Didactics; history of didactics; humanistic-social principles; didactical procedure

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga ; Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu

2004.

953-212-085-8

402

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija