Implicitno ili eksplicitno učenje i poučavanje stranog jezika? (CROSBI ID 490675)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Bagarić, Vesna
hrvatski
Implicitno ili eksplicitno učenje i poučavanje stranog jezika?
Uvođenjem komunikacijskog pristupa u nastavu stranih jezika istaknuta je veća važnost implicitnog (podsvjesnog) u odnosu prema eksplicitnom (svjesnom) učenju i poučavanju stranog jezika. S obzirom na ovu činjenicu postavilo se pitanje o ulozi svjesnih procesa u učenju stranog jezika. U ovom članku predstavljeni su rezultati istraživanja o odnosu jednog od aspekata jezične svjesnosti &#8211 ; gramatičke svjesnosti i uspjeha učenika u učenju engleskog i njemačkog kao stranog jezika, te metodičke implikacije spoznaja proisteklih iz rezultata istraživanja.
implicitno i eksplicitno učenje i poučavanje; jezična svjesnost; jezična kompetencija
nije evidentirano
engleski
Implicit or explicit foreign language learning and teaching?
nije evidentirano
implicit and explicit learning and teaching; language awareness; language competence
nije evidentirano
Podaci o prilogu
17-28-x.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj linguistici
Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Boris, Pritchard
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku:Graftrade
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096