Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Implicitno ili eksplicitno učenje i poučavanje stranog jezika? (CROSBI ID 490675)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Bagarić, Vesna Implicitno ili eksplicitno učenje i poučavanje stranog jezika? // Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj linguistici / Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Boris, Pritchard (ur.). Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku:Graftrade, 2003. str. 17-28-x

Podaci o odgovornosti

Bagarić, Vesna

hrvatski

Implicitno ili eksplicitno učenje i poučavanje stranog jezika?

Uvođenjem komunikacijskog pristupa u nastavu stranih jezika istaknuta je veća važnost implicitnog (podsvjesnog) u odnosu prema eksplicitnom (svjesnom) učenju i poučavanju stranog jezika. S obzirom na ovu činjenicu postavilo se pitanje o ulozi svjesnih procesa u učenju stranog jezika. U ovom članku predstavljeni su rezultati istraživanja o odnosu jednog od aspekata jezične svjesnosti &#8211 ; gramatičke svjesnosti i uspjeha učenika u učenju engleskog i njemačkog kao stranog jezika, te metodičke implikacije spoznaja proisteklih iz rezultata istraživanja.

implicitno i eksplicitno učenje i poučavanje; jezična svjesnost; jezična kompetencija

nije evidentirano

engleski

Implicit or explicit foreign language learning and teaching?

nije evidentirano

implicit and explicit learning and teaching; language awareness; language competence

nije evidentirano

Podaci o prilogu

17-28-x.

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj linguistici

Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Boris, Pritchard

Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku:Graftrade

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija