Bioetičko obrazovanje u srednjim školama (CROSBI ID 491018)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Gosić, Nada
hrvatski
Bioetičko obrazovanje u srednjim školama
Snalaženje čovjeka za suočavanje s brojnim suvremenim etičkim pitanjima i problemima te njegovo osposobljavanje za rješavanje složenih moralnih problema koje stvara upotreba suvremenih znanstvenih i tehnoloških postignuća zahtijevalo je uvođenje nastavnog predmeta u kojem učenici i studenti mogu dobiti pristupačne informacije i objašnjenja o tome kako je upotreba tih postignuća u vezi s ljudskim pravima, vrijednosnim sustavima, poštivanjem socijalno-kulturnog identita, etičkim standardima te s brojnim drugim pitanjima o znanstvenom napretku i njegovim rezultatima. Bioetika je kao nastavni predmet prvo uvedena na fakultete i visoke škole, a zbog aktualnosti sadržaja postala je nastavnim predmetom i u srednjoškolskom obrazovanju mnogih visokorazvijenih zemalja svijeta. Isticanjem razloga koji su doveli do uvođenja bioetike u nastavni proces, prikazom ciljeva i zadaća tog predmeta, određenjem pedagoških načela pomoću kojih se koncipira sadržaj bioetičke edukacije, te preporukama za poučavanje bioetike u srednjoškolskoj nastavi, člankom se želi aktualizirati potreba uvođenja tog predmeta u srednje škole u Hrvatskoj.
bioetika; bioetička edukacija; sadržaji bioetičke edukacije; metode; ciljevi
nije evidentirano
engleski
Bioethical education in secondary schools
nije evidentirano
bioethics; bioethical education; contens of bioethical education; methodes; goals
nije evidentirano
Podaci o prilogu
55-69-x.
2002.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Etika i nastava etike
Polić, Milan
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo
Podaci o skupu
Etika i nastava etike
predavanje
21.09.2002-22.09.2002
Rabac, Hrvatska