Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Koncept zadovoljstva i odanosti : istraživanje dvaju različitih proizvoda u Rijeci (CROSBI ID 491136)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Dlačić, Jasmina Koncept zadovoljstva i odanosti : istraživanje dvaju različitih proizvoda u Rijeci // Međunarodni marketing forum 2002 : zbornik radova / Grbac, Bruno (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 41-64

Podaci o odgovornosti

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Koncept zadovoljstva i odanosti : istraživanje dvaju različitih proizvoda u Rijeci

Poduzeća moraju pružati onu vrijednost potrošačima koja njima nešto znači. To pružanje vrijednosti temelj je zadovoljstva potrošača, a time i poticanja njegove odanosti poduzeću. Ova dva spomenuta koncepta zadovoljstva i odanosti temelj su napretka poduzeća, ali i gospodarstva u cjelini. Provedeno terensko istraživanje naglašava da poduzeća moraju, u ispitivanju zadovoljstva kod potrošača, voditi računa o tome u koju grupu proizvoda, da li običnih ili posebnih, spadaju proizvodi za koje provode istraživanje odanosti. Jer, ovisno o vrsti proizvoda, dolaze do izražaja različite karakteristike kod ispitivanja razine zadovoljstva.

zadovoljstvo; koncept zadovoljstva; odanost; koncept odanosti; istraživanje odanosti

nije evidentirano

engleski

Satisfaction and Loyalty Concept : Survey of Two Products in City of Rijeka

nije evidentirano

Satisfaction; Concept of Satisfaction; Loyalty; Concept of Loyalty; Loyalty Survey

nije evidentirano

Podaci o prilogu

41-64.

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Međunarodni marketing forum 2002 : zbornik radova

Grbac, Bruno

Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci

953-97741-4-4

Podaci o skupu

Međunarodni marketing forum 2002

predavanje

14.05.2002-14.05.2002

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija