Koncept zadovoljstva i odanosti : istraživanje dvaju različitih proizvoda u Rijeci (CROSBI ID 491136)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Koncept zadovoljstva i odanosti : istraživanje dvaju različitih proizvoda u Rijeci
Poduzeća moraju pružati onu vrijednost potrošačima koja njima nešto znači. To pružanje vrijednosti temelj je zadovoljstva potrošača, a time i poticanja njegove odanosti poduzeću. Ova dva spomenuta koncepta zadovoljstva i odanosti temelj su napretka poduzeća, ali i gospodarstva u cjelini. Provedeno terensko istraživanje naglašava da poduzeća moraju, u ispitivanju zadovoljstva kod potrošača, voditi računa o tome u koju grupu proizvoda, da li običnih ili posebnih, spadaju proizvodi za koje provode istraživanje odanosti. Jer, ovisno o vrsti proizvoda, dolaze do izražaja različite karakteristike kod ispitivanja razine zadovoljstva.
zadovoljstvo; koncept zadovoljstva; odanost; koncept odanosti; istraživanje odanosti
nije evidentirano
engleski
Satisfaction and Loyalty Concept : Survey of Two Products in City of Rijeka
nije evidentirano
Satisfaction; Concept of Satisfaction; Loyalty; Concept of Loyalty; Loyalty Survey
nije evidentirano
Podaci o prilogu
41-64.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Međunarodni marketing forum 2002 : zbornik radova
Grbac, Bruno
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci
953-97741-4-4
Podaci o skupu
Međunarodni marketing forum 2002
predavanje
14.05.2002-14.05.2002
Rijeka, Hrvatska