Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Procesi i tendencije u donošenju strategije i oblikovanju organizacijske strukture (istraživanje na trgovačkim društvima za ugostiteljstvo Županije istarske) (CROSBI ID 80346)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Gonan Božac, Marli ; Dujanić, Marčelo ; Vranešević, Tihomir Procesi i tendencije u donošenju strategije i oblikovanju organizacijske strukture (istraživanje na trgovačkim društvima za ugostiteljstvo Županije istarske) // Tourism and hospitality management, 3 (1997), 2; 343-362

Podaci o odgovornosti

Gonan Božac, Marli ; Dujanić, Marčelo ; Vranešević, Tihomir

hrvatski

Procesi i tendencije u donošenju strategije i oblikovanju organizacijske strukture (istraživanje na trgovačkim društvima za ugostiteljstvo Županije istarske)

Uspjeh trgovačkih društava za ugostiteljstvo ovisi o povremenim, ali i o neprekidnim poboljšanjima. Najveća su dva poticaja za poboljšanja ponovno oblikovanje organizacijske strukture (organizational redesign) i izvršno vodstvo (executive leadership). Izvršno vodstvo igra ključnu ulogu i kroz tim vrsnih menadžera (top management team). Samo oblikovanje organizacijske strukture mora biti dinamičan proces koji će omogućiti postizanje kompatibilnosti s okruženjem. Analiza se organizacijske strukture i strategije provela na uzorku trgovačkih društava za ugostiteljstvo Županije istarske. Rezultati istraživanja pokazuju da su gospodarski subjekti usmjereni na poboljšanje proizvoda kao da i ne postoji jaka međuzavisnost između strategije i organizacijske strukture.

strategija; organizacijska struktura; tim vršnih menadžera; komunikacijska sredstva;; trgovačka društva za ugostiteljstvo

nije evidentirano

engleski

Process and Trends in Strategy and Form of Organizational Structures (Research on Istrian Partnership Companies of Hospitality)

nije evidentirano

strategy; organizational structure; top management team; communication media; partnership companies of hospitality

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (2)

1997.

343-362

objavljeno

1330-7533

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost