Istraživanje javnoga mnijenja (CROSBI ID 741749)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Lamza Posavec, Vesna
hrvatski
Istraživanje javnoga mnijenja
U tekstu su razrađeni glavni elementi metodologije istraživanja javnoga mnijenja i anketnih društvenih uopće te potkrijepljeni brojnim primjerima iz domaće i svjetske istraživačke prakse. U prikazu najvažnijih metodologijskih pojedinosti kojih se valja pridržavati u provođenju takvih istraživanja, osobita je pozornost posvećena utvrđivanju njihovih metrijskih karakteristika te uspješnoj identifikaciji mogućih izvora grešaka i pristranosti istraživačkih rezultata. Glavni dijelovi sadržaja: 1) Pojam, značajke i vrste znanstvenog istraživanja ; 2) Faze istraživanja: a) Konceptualizacija (izbor i definiranje predmeta istraživanja, definiranje svrhe i ciljeva istraživanja, oblikovanje hipoteza, orijentacijsko istraživanje, izbor varijabla istraživanja, izrada idejnog nacrta) b) Operacionalizacija (izrada izvedbenog nacrta, izbor metode i tehnike istraživanja, izbor uzorka, izrada istraživačkog instrumenta, priprema provedbe istraživanja, plan obrade rezultata) c) Realizacija (prikupljanje podataka, kontrola i obrada podataka, prikaz i interpretacija rezultata, izrada izvješća ili studije) 3)Metrijske karakteristike istraživanja i analiza mogućih grešaka ; 4)Etika istraživanja.
javno mnijenje; istraživanje javnog mnijenja; metodologija društvenih istraživanja; anketa
nije evidentirano
engleski
Public Opinion Research
nije evidentirano
Public Opinion; Public Opinion Research; Methodology of Social Research; Survey
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Fakultet političkih znanosti, Studij novinarstva
162
2003.
nije evidentirano
objavljeno