Pedagoško-ekološka teorija: stanje, problemi i perspektive (CROSBI ID 491678)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Uzelac, Vinka ; Krstović, Jasna
hrvatski
Pedagoško-ekološka teorija: stanje, problemi i perspektive
Ekologija/Humana ekologija zahtijeva drukčiju, složeniju i odgovorniju ulogu, kako mladih tako i odraslih. No, za razliku od drugih struka i znanosti, u kojima razvoj humane ekologije utječe na mijenjanje načina rada i ponašanja, u pedagogiji to još nije na zadovoljavajućoj razini. Današnja pedagogija, nažalost, još nema odgovarajuće ekološko-humane značajke, a praksa odgoja i obrazovanja za okoliš velikim je dijelom u tome još uvijek deklarativna. Promjene koje su nužne i hitne odnose se, uz ostalo, na ostvarivanje na cijeloj školskoj vertikali, od predškolskoga odgoja do visokoga obrazovanja, humanog i interdisciplinarnog pristupa okolišu. Može se očekivati da će iz toga proizići veća ili manja ravnoteža rada u nastavnim predmetima, odnosno, veća ili manja učinkovitost ekološko-odgojno-obrazovnog rada. Sve to pretpostavlja znanstvenoistraživački pristup pri postavljanju i praćenju učinaka odgoja i obrazovanja u području okoliša.
Ekologija; Humana ekologija; Ekološki odgoj i obrazovanje; Pedagoško-ekološka teorija
nije evidentirano
engleski
The Pedagogical and Ecological Theory: Situation, Problems and Perspectives
nije evidentirano
Ecology; Human ecology; Environmental education; Pedagogical-ecological theory
nije evidentirano
Podaci o prilogu
240-246-x.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva
Vrgoč, Hrvoje
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor
Podaci o skupu
Sabor pedagoga Hrvatske : Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva
pozvano predavanje
08.05.2003-10.05.2003
Pula, Hrvatska