Suvremene informacijske tehnologije i edukacija (CROSBI ID 101932)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Babić, Nada ; Irović, Stanislava ; Krstović, Jasna
hrvatski
Suvremene informacijske tehnologije i edukacija
U radu se razmatraju edukacijski potencijali suvremenih informacijskih tehnologija (IT) i mogući učinci njihove integracije u proces učenja/poučavanja. Autorice problematiziraju niz pitanja vezanih uz edukacijsku primjenu IT: koncepcija(e) tehnološke edukacije, definicije i dimenzije tehnološke pismenosti, kompatibilnost IT s konstruktivističkim pristupom, mitovi i zablude o prirodi i mehanizmima djelovanja IT te stranputice u njihovoj edukacijskoj primjeni. Posebnu pozornost posvećuju učiteljevoj tehnološkoj pismenosti i kompetentnosti uporabe IT u edukaciji, kao preduvjetu uspostavljanja novih modela učenja/poučavanja i transformiranja tradicionalne prakse. U svjetlu rezultata provedenog istraživanja nekih aspekata tehnološke pismenosti studenata - budućih učitelja, autorice upućuju na korespondenciju kontinuiteta iskustava učenja/poučavanja s razinom njihove tehnološke kompetencije. Na osnovi kritičke prosudbe aktualne prakse izobrazbe učitelja, upozoravaju na potrebu upotpunjavanja praktične dimenzije učiteljeve tehnološke pismenosti vrjednosnom dimenzijom, kao i na nužnu uzajamnost pouke o IT i učinkovitog uklapanja IT u učiteljeva osobna iskustva učenja.
edukacijski potencijali suvremenih informacijskih tehnologija; konstruktivistički pristup
nije evidentirano
engleski
Modern information technology and education
nije evidentirano
educational potenatial of modern inforation technologies; constructivism
nije evidentirano