Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Suvremene informacijske tehnologije i edukacija (CROSBI ID 101932)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Babić, Nada ; Irović, Stanislava ; Krstović, Jasna Suvremene informacijske tehnologije i edukacija // Informatologia (Zagreb), 36 (2003), 1; 8 - 14-x

Podaci o odgovornosti

Babić, Nada ; Irović, Stanislava ; Krstović, Jasna

hrvatski

Suvremene informacijske tehnologije i edukacija

U radu se razmatraju edukacijski potencijali suvremenih informacijskih tehnologija (IT) i mogući učinci njihove integracije u proces učenja/poučavanja. Autorice problematiziraju niz pitanja vezanih uz edukacijsku primjenu IT: koncepcija(e) tehnološke edukacije, definicije i dimenzije tehnološke pismenosti, kompatibilnost IT s konstruktivističkim pristupom, mitovi i zablude o prirodi i mehanizmima djelovanja IT te stranputice u njihovoj edukacijskoj primjeni. Posebnu pozornost posvećuju učiteljevoj tehnološkoj pismenosti i kompetentnosti uporabe IT u edukaciji, kao preduvjetu uspostavljanja novih modela učenja/poučavanja i transformiranja tradicionalne prakse. U svjetlu rezultata provedenog istraživanja nekih aspekata tehnološke pismenosti studenata - budućih učitelja, autorice upućuju na korespondenciju kontinuiteta iskustava učenja/poučavanja s razinom njihove tehnološke kompetencije. Na osnovi kritičke prosudbe aktualne prakse izobrazbe učitelja, upozoravaju na potrebu upotpunjavanja praktične dimenzije učiteljeve tehnološke pismenosti vrjednosnom dimenzijom, kao i na nužnu uzajamnost pouke o IT i učinkovitog uklapanja IT u učiteljeva osobna iskustva učenja.

edukacijski potencijali suvremenih informacijskih tehnologija; konstruktivistički pristup

nije evidentirano

engleski

Modern information technology and education

nije evidentirano

educational potenatial of modern inforation technologies; constructivism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

36 (1)

2003.

8 - 14-x

objavljeno

1330-0067

Povezanost rada

Pedagogija

Indeksiranost