Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Koliko je za neuspjeh u studiju odgovoran perfekcionizam i negativni atribucijski stil (CROSBI ID 102024)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Lauri Korajlija, Anita ; Jokić-Begić, Nataša ; Kamenov, Željka Koliko je za neuspjeh u studiju odgovoran perfekcionizam i negativni atribucijski stil // Socijalna psihijatrija, 31 (2003), 4; 171-224-x

Podaci o odgovornosti

Lauri Korajlija, Anita ; Jokić-Begić, Nataša ; Kamenov, Željka

hrvatski

Koliko je za neuspjeh u studiju odgovoran perfekcionizam i negativni atribucijski stil

Cilj ovog istaživanja bio je utvrditi povezanost negativnog atribucijskog stila, perfekcionizma i percepcije uspjeha kod neuspješnih studenata. U istraživanju je sudjelovalo 120 studenata (60 redovnih studenata i 60 studenata koji studiraju najmanje dvije godine dulje od očekivanog). Izraženost perfekcionizma mjerena je APS-R, a izraženost negativnog atribucijskog stila ASQ-om. Dobiveni rezultati ukazali su da su perfekcionizam i atribucijski stil bolji prediktori subjektivne percepcije neuspjeha nego li realnih poteškoća u studiju. Negativni perfekcionizam i negativni atribucijski stil najizraženiji su kod studenata koji nisu zadovoljni svojim uspjehom, ali se nemaju volje više potruditi. Ovakvi rezultati ukazuju da je u radu s neuspješnim studentima potrebno obratiti pažnju na perepciju vlastitog (ne)uspjeha, na uobičajene obrasce tumačenja (ne)uspjeha te na izraženost negativnih dimenzija perfekcionizma.

perfekcionizam; negativni atribucijski stil; subjektivna percepcija uspjeha

nije evidentirano

engleski

Effects of perfectionism and negative attributional style on academic achievement

nije evidentirano

perfectionism; negative attributional style; perception of academic achievement

nije evidentirano

Podaci o izdanju

31 (4)

2003.

171-224-x

objavljeno

0303-7908

Povezanost rada

Psihologija

Indeksiranost