Učenički stavovi prema nastavniku stranoga jezika (CROSBI ID 492333)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mihaljević Djigunović, Jelena ; Jakominić, Nataša
hrvatski
Učenički stavovi prema nastavniku stranoga jezika
Među afektivnim faktorima učenja stranoga jezika istanuto mjesto zauzimaju i stavovi učenika prema nastavniku. Mnoga su istraživanja (npr. Gardner, 1985 ; Mihaljević, 1991, Dornyei, 2001) dosad istaknula važnost tih stavova i za proces učenja i za proces nastave jezika. U ovome je radu riječ o istraživanju provedenom sa 130 učenika osnovne škole čiji su stavovi prema nastavniku engleskoga jezika ispitani posebno konstruiranim skalama semantičkog diferencijala. Sadržaj tih skala usporedit će se sa sličnim skalama iz kanadskih istraživanja. Dobiveni rezultati opisat će se i komentirati s obzirom na ispitanikovu dob, spol te stvarni i željeni uspjeh u učenju engleskog jezika.
nastavnik stranog jezika; stav; skala semantičkog diferencijala
nije evidentirano
engleski
Learner attitudes and foreign language teachers
nije evidentirano
language teacher; attitude; sematnic differential scale
nije evidentirano
Podaci o prilogu
187-194-x.
2004.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Suvremena kretanja u nastavi stranoga jezika
Stolac, Dijana ; Ivantetić, Nada ; Pritchard, Boris
Zagreb : Rijeka:
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096