Glasno navođenje misli - metodološki izazov u istraživanju strategija učenja stranog jezika (CROSBI ID 492441)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mihaljević Djigunović, Jelena ; Matijašević, Miljen
hrvatski
Glasno navođenje misli - metodološki izazov u istraživanju strategija učenja stranog jezika
U prvom dijelu definiraju se metode istraživanja strategija učenja stranog jezika i opisuju njihove prednosti i nedostaci. Razmatraju se uvidi u proces učenja koje je omogućila njihova primjena u dosadašnjim istraživanjima strategija. U drugom dijelu autori se usredotočuju na istraživanje strategija koje su proveli s odraslim učenicima engleskoga kao stranog jezika koristeći se metodom glasnog navođenja misli (engl. think-aloud). Komentiraju dobivene rezultate i metodološke aspekte provedenog istraživanja.
glasno navođenje misli; strategija učenja; gramatika
nije evidentirano
engleski
Think-aloud protocols: a methodological challenge in foreign language strategy research
nije evidentirano
think-aloud; learning strategy; grammar
nije evidentirano
Podaci o prilogu
347-356-x.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj - izazovi na početku XXI. stoljeća
Stolac, Diana, Ivanetić, Nada, Pritchard, Boris
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
Podaci o skupu
Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj - izazovi na početku XXI. stoljeća
predavanje
01.01.2002-01.01.2002
Rijeka, Hrvatska