Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Metodičko oblikovanje eksperimenta u modernoj fizici (CROSBI ID 492500)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Kotnik-Karuza, Dubravka ; Mandić, Luka ; Sarta Deković, Mariza Metodičko oblikovanje eksperimenta u modernoj fizici // Zbornik radova 6. hrvatskog simpozija o nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.). Split: Hrvatsko fizikalno društvo, 2003. str. 169-174

Podaci o odgovornosti

Kotnik-Karuza, Dubravka ; Mandić, Luka ; Sarta Deković, Mariza

hrvatski

Metodičko oblikovanje eksperimenta u modernoj fizici

Uloga eksperimentalnog pristupa u učenju fizike potvrđena je u različitim sadržajima i na različitim razinama. U cilju konkretiziranja sadržaja moderne fizike te rasvjetljavanja učenicima i studentima nestvarnih, apstraktnih pojmova zastupljenih i u srednjoškolskim udžbenicima osmislili smo skup laboratorijskih eksperimenata iz područja atomske, nuklearne i fizike čvrstog stanja. Ovi eksperimenti koje postavljamo u laboratoriju za fiziku Filozofskog fakulteta mogu biti u funkciji dodiplomskog obrazovanja te permanentnog usavršavanja nastavnika fizike, a mogli bi se uklopiti i u odgovarajuće radionice za napredne učenike srednjih škola.

pokusi iz moderne fizike; metodika fizike

nije evidentirano

engleski

Methodological approach to modern physics experiments

nije evidentirano

modern physics experiments; physics didactics

nije evidentirano

Podaci o prilogu

169-174.

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 6. hrvatskog simpozija o nastavi fizike

Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan

Split: Hrvatsko fizikalno društvo

Podaci o skupu

Hrvatski simpozij o nastavi fizike Problemski i istraživački usmjerena nastava fizike (6 ; 2003)

predavanje

24.04.2003-26.04.2003

Makarska, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija