Prikaz knjige: Naslov: Pojmovnik računovodstva, financ in revizije. Autor: Dr. Ivan Turk (CROSBI ID 102251)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Dimitrić, Mira Prikaz knjige: Naslov: Pojmovnik računovodstva, financ in revizije. Autor: Dr. Ivan Turk // Računovodstvo i financije, XLVI (2000), 9; 18-19-x

Dimitrić, Mira

Prikaz knjige: Naslov: Pojmovnik računovodstva, financ in revizije. Autor: Dr. Ivan Turk

U prikazu je predstavljena naslovljena knjiga enciklopedijske vrijednosti koja na preko 1000 stranica objašnjeva oko 1700 pojmova iz područja računovodstva, financija i revizije. Razlika ovog pojmovnika u odnosu na standardne rječnike je u tome što pojmovnik nije ograničen na dvorječne izraze, već obuhvaća sve pojmove s kojima se po autorovoj prosudbi susreću djelatnici navedenih strukovnih područja, bez obzira da li izrazi za imenovanje pojmova sadrže jednu, dvije ili više riječi. Autor za pojedine pojmove navodi i usporedne izraze (ili inačice) koji su u uporabi. Pojmovi su razvrstani po abecednom redu izraza kojem autor daje prednost po vlastitoj prosudbi, a zatim se za svaki pojam dodaju usporedni izrazi, odgovarajući engleski izrazi (ili više engleskih izraza) i u nastavku objašnjenje pojma. Knjiga omogućuje čitateljima anglosaksonske literature da preko engleskog izraza odmah nađu odgovarajući domaći (slovenski) izraz, a zatim i njegovo objašnjenje. Izdavač: Slovenski inštitut za revizijo, 2000.

pojmovnik; riječnik

Edition review: Dictionary of accounting, finance and auditing ; Dr. Ivan Turk

notionary; dictionary;