Ponavljanje kao strategija komunikacije u govoru nastavnika stranog jezika (CROSBI ID 493424)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Čurković-Kalebić, Sanja
hrvatski
Ponavljanje kao strategija komunikacije u govoru nastavnika stranog jezika
Ponavljanje vlastitih ili učenikovih iskaza jedan je od važnijih aspekata govornog ponašanja nastavnika stranog jezika. U radu se, na temelju primjera iz razrednog diskursa na satu engleskog jezika razmatraju funkcije koje nastavnikovi ponovljeni iskazi obavljaju te uËinci različitih vrsta ponavljanja na neposrednu učenikovu verbalnu produkciju i na oblike razredne interakcije općenito.
ponavljanje; govor nastavnika; strani jezik; funkcije ponavljanja; učinci ponavljanja; govor učenika
nije evidentirano
engleski
Repeating as a communication strategy in FL teacher's talk
nije evidentirano
repeating; teacher talk; foreign language; functions of repetitions; effects of repeated utterances; learner talk;
nije evidentirano
Podaci o prilogu
107-118-x.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Jezik u društvenoj interakciji
Stolac, D., Ivanetić, N., Pritchard, B.
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
Podaci o skupu
Jezik u društvenoj interakciji
predavanje
16.05.2005-17.05.2005
Opatija, Hrvatska