Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ponavljanje kao strategija komunikacije u govoru nastavnika stranog jezika (CROSBI ID 493424)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Čurković-Kalebić, Sanja Ponavljanje kao strategija komunikacije u govoru nastavnika stranog jezika // Jezik u društvenoj interakciji / Stolac, D., Ivanetić, N., Pritchard, B. (ur.). Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2005. str. 107-118-x

Podaci o odgovornosti

Čurković-Kalebić, Sanja

hrvatski

Ponavljanje kao strategija komunikacije u govoru nastavnika stranog jezika

Ponavljanje vlastitih ili učenikovih iskaza jedan je od važnijih aspekata govornog ponašanja nastavnika stranog jezika. U radu se, na temelju primjera iz razrednog diskursa na satu engleskog jezika razmatraju funkcije koje nastavnikovi ponovljeni iskazi obavljaju te uËinci različitih vrsta ponavljanja na neposrednu učenikovu verbalnu produkciju i na oblike razredne interakcije općenito.

ponavljanje; govor nastavnika; strani jezik; funkcije ponavljanja; učinci ponavljanja; govor učenika

nije evidentirano

engleski

Repeating as a communication strategy in FL teacher's talk

nije evidentirano

repeating; teacher talk; foreign language; functions of repetitions; effects of repeated utterances; learner talk;

nije evidentirano

Podaci o prilogu

107-118-x.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Jezik u društvenoj interakciji

Stolac, D., Ivanetić, N., Pritchard, B.

Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)

Podaci o skupu

Jezik u društvenoj interakciji

predavanje

16.05.2005-17.05.2005

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija