Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Defining the basic terms in sport tourism, sport marketing and sport management (CROSBI ID 494027)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bartoluci, Mato ; Omrčen, Darija Defining the basic terms in sport tourism, sport marketing and sport management // Kinesiology - New perspectives / Milanović, Dragan ; Prot, Franjo (ur.). Zagreb, 2002. str. 900-906-x

Podaci o odgovornosti

Bartoluci, Mato ; Omrčen, Darija

engleski

Defining the basic terms in sport tourism, sport marketing and sport management

The role of language as the means of communication is well known and its siginificance need to be dicussed any further. This paper will attempt to survey a lost of most imporatnt tems and thier definitions used in sport toursim, sport markting nad sport management.

terms; sport tourism; sport marketing; sport managemet

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

900-906-x.

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kinesiology - New perspectives

Milanović, Dragan ; Prot, Franjo

Zagreb:

Podaci o skupu

3rd International Scientific Conference "Kinesiology- New Perspectives"

predavanje

25.09.2002-29.09.2002

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Socijalne djelatnosti