Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Iz radionice Luce Giordana: tri osmerokuta iz Zavičajnog muzeja u Rovinju (CROSBI ID 103441)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Kudiš Burić, Nina Iz radionice Luce Giordana: tri osmerokuta iz Zavičajnog muzeja u Rovinju // Radovi Instituta za povijest umjetnosti, 27 (2003), 157 - 161-x

Podaci o odgovornosti

Kudiš Burić, Nina

hrvatski

Iz radionice Luce Giordana: tri osmerokuta iz Zavičajnog muzeja u Rovinju

U rovinjskom Zavičajnom muzeju čuvaju se tri osmerokutna prikaza manjih dimenzija, slikana uljem na drvu. Autorica iznosi pretpostavku da je riječ o djelima koja, uz znatan broj drugih iz iste zbirke, vode porijeklo iz raspršene zbirke Hütterott. Ona, nadalje, analizira njihovu ikonografiju utvrdivši da je riječ o temama Sv. Gennaro među lavovima, Dekapitacija sv. Gennara i Poklonstvo pastira, što ukazuje na južnotalijansko porijeklo ovih prikaza koji su mogli činiti dio ukrasne drvene oplate uz oltar sv. Gennara. Autorica iznosi da se kompoziciono, ali i stilski, fakturom te koloritom osmerokuti iz Rovinja u velikoj mjeri oslanjaju na slikarstvo Luce Giordana, a najveću sličnost iskazuju s rukopisom njegova suradnika Giuseppea Simonellija. Ipak, zbog specifičnog, "kolektivnog" načina rada unutar Giordanove radionice, smatra autorica, nije moguće ove manje, prateće prikaze pripisati Simonelliju osobno.

tri osmerokutna prikaza; Zavičajni muzej u Rovinju; Georg Hütterott; drvena ukrasna oplata; sv. Gennaro; Luca Giordano; Giuseppe Simonelli; radionica

nije evidentirano

engleski

From Giordano's Workshop: Three Octagons from the County Museum in Rovinj

nije evidentirano

three octagonal paintings; The County Museum in Rovinj; Georg Hütterott; the panelling of the altar; St. Januarius; Luca Giordano; Giuseppe Simonelli; workshop

nije evidentirano

Podaci o izdanju

27

2003.

157 - 161-x

objavljeno

0350-3437

Povezanost rada

Povijest umjetnosti