Segmentation of the Croatian Supermarket Shoppers on the Basis of the Affective and Cognitive Variables (CROSBI ID 494152)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mihić, Mirela
engleski
Segmentation of the Croatian Supermarket Shoppers on the Basis of the Affective and Cognitive Variables
Osnovni cilj istraživanja i rada jest utvrditi mogu li stavovi potrošača o prodajnom osoblju i uređenju prodajnog mjesta poslužiti kao osnovica za segmentiranje kupaca u supermarketima. Istraživanje je provedeno na uzorku od 15 supermarketa u većim gradovima Splitsko-dalmatinske županije, pri čemu je korištena metoda anketiranja potrošača na prodajnom mjestu. Primjena klaster analize (K-means metoda) rezultira izdvajanjem tri dovoljno različita tržišna segmenta.
market segmentation; customers; cluster analysis; affective and cognitive variables
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
443-449-x.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Čičić, Muris: Brkić Nenad
Sarajevo: Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu
Podaci o skupu
International Conference of The Faculty of Economics Sarajevo ICES 2002: Transition in Central and Eastern Europe - Challenges of 21st Century
predavanje
17.10.2002-18.10.2002
Sarajevo, Bosna i Hercegovina