Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Segmentation of the Croatian Supermarket Shoppers on the Basis of the Affective and Cognitive Variables (CROSBI ID 494152)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Mihić, Mirela Segmentation of the Croatian Supermarket Shoppers on the Basis of the Affective and Cognitive Variables // Proceedings of the International Conference of the Faculty of Economics Sarajevo - ICES 2002 / Čičić, Muris: Brkić Nenad (ur.). Sarajevo: Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2002. str. 443-449-x

Podaci o odgovornosti

Mihić, Mirela

engleski

Segmentation of the Croatian Supermarket Shoppers on the Basis of the Affective and Cognitive Variables

Osnovni cilj istraživanja i rada jest utvrditi mogu li stavovi potrošača o prodajnom osoblju i uređenju prodajnog mjesta poslužiti kao osnovica za segmentiranje kupaca u supermarketima. Istraživanje je provedeno na uzorku od 15 supermarketa u većim gradovima Splitsko-dalmatinske županije, pri čemu je korištena metoda anketiranja potrošača na prodajnom mjestu. Primjena klaster analize (K-means metoda) rezultira izdvajanjem tri dovoljno različita tržišna segmenta.

market segmentation; customers; cluster analysis; affective and cognitive variables

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

443-449-x.

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Čičić, Muris: Brkić Nenad

Sarajevo: Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu

Podaci o skupu

International Conference of The Faculty of Economics Sarajevo ICES 2002: Transition in Central and Eastern Europe - Challenges of 21st Century

predavanje

17.10.2002-18.10.2002

Sarajevo, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Ekonomija