Učenje za demokratsko građanstvo u Europi (CROSBI ID 1858)
Autorska knjiga | ostalo
Podaci o odgovornosti
Duerr, K. ; Spajić-Vrkaš, Vedrana ; Fereira Martins, I.
hrvatski
Učenje za demokratsko građanstvo u Europi
Studija « ; ; Strategije za učenje demokratskog građanstva» ; ; jedna je od četiri temeljna završna dokumenta projekta "Obrazovanje za demokratsko građanstvo (ODG)", na kojemu se u Vijeću Europe radilo od 1997. do 2000. temeljem zaključaka Drugog sastanka na vrhu čelnika država i vlada zemalja članica Vijeća Europe. Tekst je podijeljen u dvije cjeline: 1) Učenje za demokratsko građanstvo u kontekstu i 2) Metode i prakse. U prvom dijelu se raspravlja o pojavi ideje ODG-u (kultura prava i odgovornosti, suvremeni inovativni pristupi odgoju i obrazovanju kojima se nastoje promicati demokratske promjene, kontekstualne promjene koje su dovele do pojave ideje ODG-a, uloga odgojnoobrazovnih reformi, odnos između ODG-a i drugih suvremenih pristupa) te o mogućnostima primjene ODG-a u formalnom, neformalnom i obrazovanju odraslih. U drugom dijelu se govori o općim obilježjima ODG-a, vještinama i kompetencijama učenika i učitelja u tom području, primjerenim metodama odgojnoobrazovnog rada te o društvenim i školskim uvjetima za provođenje ideje ODG-a. Na kraju se određuju ključna obilježja ODG-a i načela njegove primjene na regionalnoj, nacionalnoj i lokalnoj razini.
ljudska prava; demokracija; Europa; obrazovne politike
nije evidentirano
engleski
Education for democratic citizenship in Europe
nije evidentirano
human rights; democracy; Europe; educational policies
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Centar za istraživanje, izobrazbu i dokumentaciju u obrazovanju za ljudska prava i demokratsko građanstvo
2002.
953-175-167-6
110
objavljeno