Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nacrt fenomenologije udžbenika za osnovne i srednje škole (CROSBI ID 103670)

Prilog u časopisu | stručni rad

Bežen, Ante Nacrt fenomenologije udžbenika za osnovne i srednje škole // Napredak (Zagreb), 143 (2002), 4; 414-430-x

Podaci o odgovornosti

Bežen, Ante

hrvatski

Nacrt fenomenologije udžbenika za osnovne i srednje škole

U Republici Hrvatskoj udžbenici za osnovne i srednje škole u prosvjetnoj su i široj društvenoj javnosti jedno od najistaknutijih stručnih i političkih pitanja već cijelo desetljeće. Usprkos tome fenomenologija udžbenika, koju bi trebala respektirati udžbenička politika, do danas nije znanstveno istražena. Stoga su, kao pokušaj kompleksnog ulaženja u fenomen udžbenika, znanstvenim metodama obrađeni podaci o udžbenicima iz upravne operative Ministarstva prosvjete i športa Republike Hrvatske s ciljem da se utvrdi nacrt fenomenologije udžbenika i udžbeničke politike u Hrvatskoj prema njihovoj osnovnu konfiguraciji i kvantifikaciji. Utvrđeni su glavni parametri udžbeničkog fenomena: sadržaj pojma udžbenik, djelatnosti koje sudjeluju u stvaranju i primjeni udžbenika te stručni i radni profili osoba koje sudjeluju u pisanju, proizvodnji, distribuciji, primjeni u nastavi i vrednovanju udžbenika.

udžbenik; fenomenologija udžbenika; djelatnosti u stvaranju udžbenika; stručni profili u stvaranju udžbenika; učitelji; nakladnici

nije evidentirano

engleski

Phenomenology dratf for textbooks for elementary and secondary school

nije evidentirano

textbook; phenomenology of textbooks; professions in textbook creation; profiles in textbook creation; teachers; publishers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

143 (4)

2002.

414-430-x

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija