Nacrt fenomenologije udžbenika za osnovne i srednje škole (CROSBI ID 103670)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Bežen, Ante
hrvatski
Nacrt fenomenologije udžbenika za osnovne i srednje škole
U Republici Hrvatskoj udžbenici za osnovne i srednje škole u prosvjetnoj su i široj društvenoj javnosti jedno od najistaknutijih stručnih i političkih pitanja već cijelo desetljeće. Usprkos tome fenomenologija udžbenika, koju bi trebala respektirati udžbenička politika, do danas nije znanstveno istražena. Stoga su, kao pokušaj kompleksnog ulaženja u fenomen udžbenika, znanstvenim metodama obrađeni podaci o udžbenicima iz upravne operative Ministarstva prosvjete i športa Republike Hrvatske s ciljem da se utvrdi nacrt fenomenologije udžbenika i udžbeničke politike u Hrvatskoj prema njihovoj osnovnu konfiguraciji i kvantifikaciji. Utvrđeni su glavni parametri udžbeničkog fenomena: sadržaj pojma udžbenik, djelatnosti koje sudjeluju u stvaranju i primjeni udžbenika te stručni i radni profili osoba koje sudjeluju u pisanju, proizvodnji, distribuciji, primjeni u nastavi i vrednovanju udžbenika.
udžbenik; fenomenologija udžbenika; djelatnosti u stvaranju udžbenika; stručni profili u stvaranju udžbenika; učitelji; nakladnici
nije evidentirano
engleski
Phenomenology dratf for textbooks for elementary and secondary school
nije evidentirano
textbook; phenomenology of textbooks; professions in textbook creation; profiles in textbook creation; teachers; publishers
nije evidentirano