Destruktivni stereotipi u odnosu politike prema promjenama u obrazovnom sustavu (CROSBI ID 28845)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Bežen, Ante
hrvatski
Destruktivni stereotipi u odnosu politike prema promjenama u obrazovnom sustavu
Hrvatska je među posljednjim zemljama u Europi u kojoj nisu ni započele promjene obrazovnog sustava po uzoru na suvremena razvijena društva. Rasprave o tome tijekom 2001. - 2003. godine pokazuju da su politika i znanost u Hrvatskoj, kao najvažniji čimbenici stvaranja uvjeta za promjene, zatočenici tradicionalističkih mentalnih stereotipa o odnosima politike i obrazovanja te ulozi obrazovanja u društvenom razvitku. Ti su stereotipi u politici ponajprije ovi: obrazovanje je potrošnja, politička podobnost važnija je od stručne, plaće učitelja trebaju biti najniže u javnim djelatnostima, obrazovanje ima bezrezervnu potporu političara u koju nitko ne vjeruje, zalaganje za obrazovanje političarima služi samo za vlastitu promociju, obrazovanje je pogodan prostor za nadmetanje političkih stranaka i grupacija. Funkcioniranje tih stereotipa kazuje da naše političke strukture nisu spremne ni sposobne za provođenje potrebnih promjena obrazovnog sustava.
politički stereotipi, obrazovni sustav, javna potrošnja, politička podobnost, plaće učitelja, politička promocija.
nije evidentirano
engleski
Destructive stereotypes of politic toward educational reform
nije evidentirano
political stereotypes, educational system, public expenditure, political corectness, teachers salaries, political promotion
nije evidentirano
Podaci o prilogu
632-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Vrgoč, Hrvoje
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor
2003.
953-6134-47-0