Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Destruktivni stereotipi u odnosu politike prema promjenama u obrazovnom sustavu (CROSBI ID 28845)

Prilog u knjizi | stručni rad

Bežen, Ante Destruktivni stereotipi u odnosu politike prema promjenama u obrazovnom sustavu // Zbornik radova 4. sabora hrvatskih pedagoga : Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva / Vrgoč, Hrvoje (ur.). Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003. str. 632-x

Podaci o odgovornosti

Bežen, Ante

hrvatski

Destruktivni stereotipi u odnosu politike prema promjenama u obrazovnom sustavu

Hrvatska je među posljednjim zemljama u Europi u kojoj nisu ni započele promjene obrazovnog sustava po uzoru na suvremena razvijena društva. Rasprave o tome tijekom 2001. - 2003. godine pokazuju da su politika i znanost u Hrvatskoj, kao najvažniji čimbenici stvaranja uvjeta za promjene, zatočenici tradicionalističkih mentalnih stereotipa o odnosima politike i obrazovanja te ulozi obrazovanja u društvenom razvitku. Ti su stereotipi u politici ponajprije ovi: obrazovanje je potrošnja, politička podobnost važnija je od stručne, plaće učitelja trebaju biti najniže u javnim djelatnostima, obrazovanje ima bezrezervnu potporu političara u koju nitko ne vjeruje, zalaganje za obrazovanje političarima služi samo za vlastitu promociju, obrazovanje je pogodan prostor za nadmetanje političkih stranaka i grupacija. Funkcioniranje tih stereotipa kazuje da naše političke strukture nisu spremne ni sposobne za provođenje potrebnih promjena obrazovnog sustava.

politički stereotipi, obrazovni sustav, javna potrošnja, politička podobnost, plaće učitelja, politička promocija.

nije evidentirano

engleski

Destructive stereotypes of politic toward educational reform

nije evidentirano

political stereotypes, educational system, public expenditure, political corectness, teachers salaries, political promotion

nije evidentirano

Podaci o prilogu

632-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Vrgoč, Hrvoje

Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor

2003.

953-6134-47-0

Povezanost rada

Pedagogija