ReInovacije u maloprodaji (CROSBI ID 103916)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Dunković, Dario
hrvatski
ReInovacije u maloprodaji
Distributivna trgovina (skraćeno "trgovina") dinamična je gospodarska djelatnost koja je u hrvatskom BDP-u ostvarila 8, 6% ukupne dodane vrijednosti u 2000. godini i u kojoj djeluje 40% aktivnih poslovnih subjekata. To sve ide u prilog da je razvoj njezine strukture vrlo važan za gospodarski razvoj Hrvatske. Ovdje ću egzaktno obraditi razvojne inovacije koje bi sigurno mogle povećati konkurentnost domaćeg tržišta maloprodaje. Rješenje je u obrnutoj bottom-up koncepciji upravljanja i stavljanje prodavaonice u središte maloprodajne strategije. Uz to ću i objasniti neke pojmove koji se često nepravilno interpretiraju u domaćoj znanstvenoj i stručnoj praksi pri razmatranju trgovinske djelatnosti.
prodavaonica; trgovci na malo; menadžment
nije evidentirano
engleski
ReInventions in Retailing
nije evidentirano
outlet; retailer; management
nije evidentirano