Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

ReInovacije u maloprodaji (CROSBI ID 103916)

Prilog u časopisu | stručni rad

Dunković, Dario ReInovacije u maloprodaji // Računovodstvo i financije, XLIX (2003), 11; 86-90-x

Podaci o odgovornosti

Dunković, Dario

hrvatski

ReInovacije u maloprodaji

Distributivna trgovina (skraćeno "trgovina") dinamična je gospodarska djelatnost koja je u hrvatskom BDP-u ostvarila 8, 6% ukupne dodane vrijednosti u 2000. godini i u kojoj djeluje 40% aktivnih poslovnih subjekata. To sve ide u prilog da je razvoj njezine strukture vrlo važan za gospodarski razvoj Hrvatske. Ovdje ću egzaktno obraditi razvojne inovacije koje bi sigurno mogle povećati konkurentnost domaćeg tržišta maloprodaje. Rješenje je u obrnutoj bottom-up koncepciji upravljanja i stavljanje prodavaonice u središte maloprodajne strategije. Uz to ću i objasniti neke pojmove koji se često nepravilno interpretiraju u domaćoj znanstvenoj i stručnoj praksi pri razmatranju trgovinske djelatnosti.

prodavaonica; trgovci na malo; menadžment

nije evidentirano

engleski

ReInventions in Retailing

nije evidentirano

outlet; retailer; management

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XLIX (11)

2003.

86-90-x

objavljeno

0350-4506

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice