Online nastavna građa "Statistike" u funkciji dinamizacije procesa učenja (CROSBI ID 103979)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Horvat, Jasna ; Fodora, Dajana ; Forjan, Josipa ; Mikrut, Martina
hrvatski
Online nastavna građa "Statistike" u funkciji dinamizacije procesa učenja
Internet razvija sklonost prema računalnim tehnologijama i omogućuje učenje na daljinu. Statistika kao kvantitativan predmet iziskuje potrebu za čestim konzultacijama i velikim brojem informacija o nastavnom gradivu u procesu izučavanja predmeta. Doc. dr. sc. Jasna Horvat sa suradnicama izradila je stranicu predmeta Statistika koja omogućuje interaktivnu komunikaciju studenata i predmetnog nastavnika. Popratna pojava stranice bila je zamjena klasičnog "face to face" načina konzultacija online konzultacijama.
učenje na daljinu; statistika; internet; nastavno gradivo
nije evidentirano
engleski
Online statistical tutorials in the function of the education dinamisation
nije evidentirano
distance learning; statistics; internet; tutorials
nije evidentirano