Školska pedagogija (CROSBI ID 1912)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Vrcelj, Sofija
hrvatski
Školska pedagogija
U knjizi Školska pedagogija izneseni su rezultati teorijeske analize posebno složena fenomena-fenomena škole. Knjiga je strukturirana u četrnaest međusobno povezanih dijelova. U prvom se poglavlju analiziraju različita određenja školske pedagogije i njen odnos s ostalim (ne)pedagoškim znanostima i disciplinama.Drugo poglavlje se odnosi na dominantne teorije škoel (duhovno znanstvenu, strukturalno-funkcionalnu ; simboličko-interakcionalističku i radikalnu teoriju. U knjizi se nadalje govori o različitim određenjima škole, vrstama škole, povijesnom razvoju škole, školskim sustavima, odnosu škole i društvenog okružja te o odgojno-obrazovnim potencijalima škole.
teorije škole; škola; društvo; vrste škole;
nije evidentirano
engleski
School pedagogy
nije evidentirano
theories of schooling; school; society; types of schools
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
2000.
953-6104-26-1
137
objavljeno