Kontinuitet u vrednovanju učenikova uspjeha (CROSBI ID 1913)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Vrcelj, Sofija
Zdelarec, Dražen
hrvatski
Kontinuitet u vrednovanju učenikova uspjeha
U teorijskom se dijelu knjige analiziraju definicije školskog uspjeha i kontinuiteta i iz prikaza je definicija vidljiva složenost tog pedagpškog fenomena. Osim složenosti samoga pojma, složenost je uočljiva i pri određivanju faktora koji djeluju na školski uspjeh. Odnos nastave i intelektualnog razvoja učenika je važno pitanje . Tom je peoblemu u tadu posvećena značajna pozornost ; prikazane su teorije koje problem nastoje riješiti (ženevska i moskovska psihološka škola).Prikazane su i taksonomije odgojno-obrazovnih zadataka nastave kojima se nastoji olakšati njegovo vrednovanje.
kontinuitet uspjeha; ženevska psihološka škole; moskovska škole;
nije evidentirano
engleski
Continuity of Pupil School Results
nije evidentirano
continuity of school results; Geneva Psychologial and Moscow Psychological school
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Rijeka: Pedagoški fakultet Sveučilišta u Rijeci
1996.
953-6104-06-7
147
objavljeno