Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Didaktičke strategije i razredno-nastavno ozračje na početku obveznoga školovanja (CROSBI ID 80718)

Prilog u časopisu | ostalo

Matijević, Milan Didaktičke strategije i razredno-nastavno ozračje na početku obveznoga školovanja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 47 (1998), 1; 23-32-x

Podaci o odgovornosti

Matijević, Milan

hrvatski

Didaktičke strategije i razredno-nastavno ozračje na početku obveznoga školovanja

Autor analizira povezanost didaktičkih strategija, nastavnog prostora i razredno-nastavnog ozračja u početnim razredima obveznog školovanja. On se zalaže za humaniziranje ukupne nastavne komunikacije, zatim za napuštanje nastave u kojoj djeca uglavnom sjede, slušaju i gledaju, te za više raznovrsnih strategija aktivnog i iskustvenog učenja. Tu su i preporuke za organiziranje više nastavnih aktivnosti u školskom dvorištu ili prirodi.

didaktičke strategija; razredno-natavno ozračje; osnovna škola

nije evidentirano

engleski

Didactic Strategies and Classroom atmosphere in primary school

nije evidentirano

didactic strategies. classroom atmosphere; primary school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

47 (1)

1998.

23-32-x

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

Pedagogija