Vrjednovanje ranoga tretmana teškoća u čitanju i pisanju (CROSBI ID 466651)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Dudaš, Geza
hrvatski
Vrjednovanje ranoga tretmana teškoća u čitanju i pisanju
Teškoće u čitanju i pisanju jedan su od najčešćih problema početnog školovanja. Ove teškoće imaju ona djeca, koja ne nauče čitati i pisati uobičajenim metodama nastave. Uzroci tih teškoća su mnogostruki: genetski, biološko - medicinski, socijalni, pedagoši. U Poliklinici SUVAG razrađena je metoda predikcije tih teškoća, prije početka školovanja. Rano otkrivanje zasniva se na psihološkom ispitivanju inteligencije i vizuomotorne percepcije, te na defektološkom ispitivanju razvijenosti govora. Vrednovanje ovog postupka pokazuje da je teškoće čitanja i pisanja moguće pouzdano otkriti i prije početnog opismenjavanja. Nakon kraćeg ili duljeg logopedskog tretmana moguće je postići bitno poboljšanje vještine čitanja i pisanja.
vrjednovanje; teškoće čitanja; teškoće pisanja
nije evidentirano
engleski
Evaluation of the Early Tretment of Reading and Writing Difficulties
nije evidentirano
evaluation; reading difficulties; writting difficulties
nije evidentirano
Podaci o prilogu
174-186-x.
1998.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Podaci o skupu
Vrjednovanje obrazovanja
pozvano predavanje
10.06.1998-13.06.1998
Osijek, Hrvatska