Kreativni učitelj i matematička izobrazba učenika s teškoćama u osječkim školama (CROSBI ID 495277)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Pavleković, Margita ; Kolar-Šuper, Ružica
hrvatski
Kreativni učitelj i matematička izobrazba učenika s teškoćama u osječkim školama
U članku se polazi od pozitivnih zakona Republike Hrvatske glede integracije djece i mladeži s teškoćama u jedinstveni odgojno-obrazovni sustav i od statističkih podataka o broju učenika s teškoćama u osječkim osnovnim školama. Iznosi se niz pitanja na koja nailaze učitelji matematike iz Osijeka u svom radu s takvim učenicima. Navode se koraci djelatnika Visoke učiteljske škole u Osijeku kako bi budući učitelji, ali i oni iz prakse, radeći s djecom s poteškoćama mogli biti još kreativniji.
nastava matematike; djeca s poteškoćama
nije evidentirano
engleski
Creative teacher and teaching mathematics to children with difficulties in Osijek schools
nije evidentirano
math teaching; children with special needs
nije evidentirano
Podaci o prilogu
67-77-x.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kreativnost učitelja/nastavnika i učenika u nastavi matematike
Kadum, Vladimir
Pula: IGSA Pula
Podaci o skupu
Treći stručno-metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi
pozvano predavanje
16.10.2003-18.10.2003
Rovinj, Hrvatska