Eksperiment u nastavi matematike- rad s djecom prognanika i izbjeglica (CROSBI ID 466669)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Pavleković, Margita
hrvatski
Eksperiment u nastavi matematike- rad s djecom prognanika i izbjeglica
Pad koncentracije učenika posebno je u praksi primijećen u poslijeratnom periodu, a osobito se manifestira u djece prognanika i izbjeglica. S mjerom uveden eksperiment u nastavu matematike razbija monotoniju i pridonosi većoj koncentraciji. Promatranje pojave koja se ispituje pod točno određenim uvjetima koji dopuštaju da se prati tijek pojave i da se ona svaki put uz ponavljanje tih uvjeta ponovno izazove, tj. eksperiment, ima smisla u svakoj razini nastave matematike. Iskustvo nas uči da dobro pripremljen eksperiment pridonosi povećanju interesa i pozornosti, pa onda i koncentracije učenika. Eksperimentom pomažemo učeniku aktivno usvajati pojmove, bez obzira na to ima li eksperiment snagu dokaza ili je samo povod nekoj hipotezi. U oba slučaja smanjuje prostor mehaničkom zapamćivanju koje ionako rezultira formalni znanjima.
matematika; prognanici; izbjeglice
nije evidentirano
engleski
Experiment in the mathematics teaching-work with returnne and refugee children
nije evidentirano
mathematic; refugee; returne children
nije evidentirano
Podaci o prilogu
211-220-x.
1998.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
4. susret nastavnika matematike
pozvano predavanje
02.07.1998-04.07.1998
Zagreb, Hrvatska