An approach to mathematical inducation-starting from the early stages of teaching mathematics (CROSBI ID 80747)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Pavleković, Margita
hrvatski
An approach to mathematical inducation-starting from the early stages of teaching mathematics
Pristup metodi matematičke indukcije od početne nastave matematike. Poznato je da metoda dokazivanja prirnjenom maternatičke indukcije često dovodi do ozbiljnih poteškoća kod učenika koji se s tim pojmom prvi puta susreću u osnovnoj ili srednjoj školi. Zato je potrebno pripremiti učenike za razumijevanje i primjenu metode matematičke indukcije. Zato valja kod učenika razviti sposobnost uočavanja. uspoređivanja, uopćavanja i postavljanja hipoteze induktivnirn zaključivanjem. S druge strane, valja dovoljno rano ukazati na primjere iz kojih je vidljivo da hipoteze postavljene induktivnim zaključivanjem mogu biti netočne. Tako uvjeravamo učenika u potrbu dokaza hipoteze, te nalaženja metoda za dokazivanje. U ovom članku navodimo niz upravo takvih primjera kroz koje učenike početne nastave matematike navodimo na induktivno zaključivanje, ali i primjere koji ukazuju na potrebu opreza prilikom prihvaćanja hipoteza dobivenih induktivnim zaključivanjem.
matematika; matematička indukcija
nije evidentirano
engleski
An approach to mathematical inducation-starting from the early stages of teaching mathematics
nije evidentirano
mathematics; mathematical induction
nije evidentirano