Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

An approach to mathematical inducation-starting from the early stages of teaching mathematics (CROSBI ID 80747)

Prilog u časopisu | stručni rad

Pavleković, Margita An approach to mathematical inducation-starting from the early stages of teaching mathematics // Mathematical communications, 3 (1998), 3; 135-142

Podaci o odgovornosti

Pavleković, Margita

hrvatski

An approach to mathematical inducation-starting from the early stages of teaching mathematics

Pristup metodi matematičke indukcije od početne nastave matematike. Poznato je da metoda dokazivanja prirnjenom maternatičke indukcije često dovodi do ozbiljnih poteškoća kod učenika koji se s tim pojmom prvi puta susreću u osnovnoj ili srednjoj školi. Zato je potrebno pripremiti učenike za razumijevanje i primjenu metode matematičke indukcije. Zato valja kod učenika razviti sposobnost uočavanja. uspoređivanja, uopćavanja i postavljanja hipoteze induktivnirn zaključivanjem. S druge strane, valja dovoljno rano ukazati na primjere iz kojih je vidljivo da hipoteze postavljene induktivnim zaključivanjem mogu biti netočne. Tako uvjeravamo učenika u potrbu dokaza hipoteze, te nalaženja metoda za dokazivanje. U ovom članku navodimo niz upravo takvih primjera kroz koje učenike početne nastave matematike navodimo na induktivno zaključivanje, ali i primjere koji ukazuju na potrebu opreza prilikom prihvaćanja hipoteza dobivenih induktivnim zaključivanjem.

matematika; matematička indukcija

nije evidentirano

engleski

An approach to mathematical inducation-starting from the early stages of teaching mathematics

nije evidentirano

mathematics; mathematical induction

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (3)

1998.

135-142

objavljeno

1331-0623

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice