Vrtićko okruženje i predškolski programi (CROSBI ID 466685)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Babić, Nada ; Kuzma, Zdenka
hrvatski
Vrtićko okruženje i predškolski programi
Polazeći od pretpostavke da je vrtićko okruženje jedna od temeljnih varijabli institucionalnog predškolskog konteksta, autorice podastiru činjenice o dva metodologijska pristupa: orijentacija na odgojitelja i orijentacija na dijete. Visoka razina strukturiranosti ciljeva, prostora, materijala i aktivnosti u programima orijentiranima na odgojitelja odrđuju uloge odgojitelja i djece. Odgojitelji su osobe koje obrađuju i nadziru dječje ponašanja, a djeca pasivni primatelji, oponašatelji ponuđenih i očekivanih modela ponašanja. U programima orijentiranima na dijete, djetetova inicijativnosti, aktivitet i odgovornost uporišne su točke odgojitelju u kreiranju okruženja. Bogatstvo, funkcionalnost i fleksibilnost okruženja, u suglasju s dječjim mogućnostima izbora i uporabe, podupiru dječju samostalnost, odlučivanje, inicijativnost, originalnost i druga razvojna postignuća.
vrtićno okruženje; program orijentiran na odgojitelja; program orijentiran na dijete; vrijednosna orijentacija; prostor; aktivnosti; razvojni učinci.
nije evidentirano
engleski
Kindergarten setting and preschool curriculum
nije evidentirano
kindergarten setting; curriculum oriented to teacher; curriculum oriented to child; value orientation; space; activities; developmental effects.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
37-42.
1998.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Došen Dobud, Anka ... et al.
Pula: PU Dječji vrtići Pula
9539717914
Podaci o skupu
Dani predškolskog odgoja istarske županije "Vrtić kao dječja kuća"
pozvano predavanje
05.06.1998-06.06.1998
Pula, Hrvatska