Problemi razvoja trgovine na malo u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 104439)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko
hrvatski
Problemi razvoja trgovine na malo u Republici Hrvatskoj
Trgovina na malo se u novoj Republici Hrvatskoj nakon 1991. godine razvijala u specifičnim uvjetima pretvorbe društvenog vlasništva, inflacije, nelikvidnosti, nerealnih valutnih tečajeva i sl. Ulaskom velikoga broja novih poduzetnika i izostankom suvremenih poslovnih koncepcija od strane srednjih i velikih poduzetnika, obilježja hrvatske trgovine na malo sve donedavno bila su: velika usitnjenost i fragmentiranost, nerazvijenost i slabi poslovni rezultati. Stanovništvo je velikim dijelom kupovalo u inozemstvu. U takvim okolnostima nisu do izražaja dolazile trgovinske funkcije i njezin pozitivni utjecaj na opći gospodarski i društveni razvoj. Ulaskom stranih maloprodavača u Republiku Hrvatsku dolazi do velikih promjena, tako da se u domaća trgovina počinje koncentrirati, a zapažaju se već i nastojanja u povezivanju s proizvodnjom (industrijom) na načelima suvremenoga vertikalnog marketinga.
trgovina na malo; Republika Hrvatska; tranzicijski uvjeti
nije evidentirano
engleski
Problems of Retail Trade Development in the Republic of Croatia
nije evidentirano
retail trade; Republic of Croatia; conditions of transition
nije evidentirano